נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בלי לשבור את הכיס: איך להעביר חופשה באילת במחיר שפוי

בלי לשבור את הכיס איך להעביר חופשה באילת במחיר שפוי

אילת, העיר התיירותית המובילה של ישראל היפה, ידועה בחופי הים המהממים, הטיילת המרהיבה והאפשרויות הבלתי נגמרות לבילוי ופעילויות לכל המשפחה. עם זאת, השהות באילת נחשבת לעיתים יקרה עבור משפחות וצעירים רבים. אבל האמת היא שאפשר לצאת לחופשה באילת במחיר סביר – והנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן חופשה מהנה ללא הוצאה מופרזת.

 

לינה במלון תיירות

אחד הגורמים המשפיעים והעיקריים ביותר בעלות החופשה הוא כמובן-הלינה. בעיר אילת יש מגוון רחב של מלונות, אכסניות, צימרים ודירות להשכרה. מלונות תיירות באיכות מעולה עשויים להציע אופציה טובה למשפחות וצעירים כאחד, במחירים נוחים ונגישים יותר.

מלונות אלה מציעים חדרים פשוטים אך נקיים, ורמת שירות סבירה בהחלט עבור מי שמחפש חופשה קצרה ללא פינוקים מיוחדים של המלון. למעשה, בעונת השיא, מחירי החדרים נעים בין 300-500 שקלים ללילה עבור חדר זוגי. לעיתים ניתן אף למצוא מבצעים והנחות משמעותיות בהתאם להרכב המשפחה, משך זמן השהות במלון ועוד.

לינה במלון תיירות

לאכול בזול

מסעדות, בתי קפה ופינוקי אוכל כאלה ואחרים הם עוד גורם עיקרי בהוצאות החופשה באילת. בכדי לחסוך מעט בהוצאות הסעדה, כדאי לבחור באוכל רחוב, בתי קפה קטנים ומסעדות פשוטות שמציעים אוכל ומנות שונות במחירים נוחים. בנוסף, ניתן ומומלץ להזמין מראש אוכל מוכן באילת לפי טעמכם האישי, לאחסן אותו במקרר האישי שלכם במלון ובכך להיות מאורגנים לאורך כל החופשה עם אוכל טרי, איכותי ומפנק במחיר משתלם ונגיש לכלל המשפחה.

 

אטרקציות חינמיות

אחד היתרונות הגדולים של חופשה באילת הוא המגוון הרחב של פעילויות המוצעות בחינם או במחירים זולים. לדוגמא, הטיילת המפורסמת של חוף הים באילת היא אטרקציה חינמית מושלמת לטיול רגלי והנאה מהאווירה התיירותית התוססת של העיר. להרפתקנים, יש הרבה מסלולי טיול קלים בגבעות ובדרכים המדבריות סביב העיר.

עבור הורים לילדים, פארק התנ"ך הוא אטרקציה מרתקת ופופולרית לכל המשפחה במחיר סביר. בנוסף, שווה גם לבקר באזור התעשייה של אילת, שם ניתן למצוא חנויות המציעות מוצרים רבים במחירים נמוכים מהרגיל, מה שהופך את השופינג למשתלם אף יותר.

אטרקציות חינמיות

מבצעים וחבילות נופש

החל מחודשים הקיץ הפופולריים ועד לעונת החורף הקרירה, בכל עונה יש מבצעי הנחות והצעות לחבילות נופש משתלמות מאוד באתרים ובסוכנויות שונות ברשת. כדאי מאוד לעקוב אחרי מחירי החבילות האלה ולנצל הזדמנויות טובות לחסוך עשרות ואפילו מאות שקלים על הלינה, הטיסה והפעילויות השונות במהלך החופשה. בנוסף, יש להמשיך לבדוק מבצעי "הרגע אחרון" גם בזמן השהות בעיר, כך תוכלו להשיג בספונטניות מחירים משתלמים, ולחסוך כסף רב.

 

לסיכום

חופשה באילת יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה או קבוצת חברים, ללא צורך בהוצאות כספיות גדולות. בעזרת תכנון נכון ובחיפוש אחר המבצעים והאפשרויות הזולות, ניתן ליהנות ממרבית היתרונות של העיר התיירותית המרהיבה הזאת ובתקציב נמוך למדי. נסו טיפים אלה בחופשה הבאה שלכם, תחסכו בעלויות ותיהנו מהעיר אילת!

בלי לשבור את הכיס איך להעביר חופשה באילת במחיר שפוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי