נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הם הרכיבים באוכל לגורי כלבים?

אוכל לגורי כלבים

מי שמתכננים לאמץ גור כלבים, מוצאים את עצמם לא פעם מתעניינים בכל מיני נושאים שיאפשרו להם להכיר את הצרכים של הכלב שלהם מקרוב. עובדה זו התגלתה לנו כשאימצנו את שוף, הכלב שלנו, שהיה אז גור בן 3 חודשים. אחד הנושאים שריתקו אותנו ביותר היה האוכל הייעודי לגורי כלבים.

לכן, יצאנו בזמנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק. בסופו של דבר, חזרנו עם מידע רב והחלטנו להעלות אותו לרשת, כדי לחלוק אותו עם כל המתעניינים. אם גם אתם רוצים להכיר את האוכל של הגור שלכם מקרוב, כדאי שתישארו אתנו ותגלו בתור התחלה מהם הרכיבים שקיימים בו.

 

הרכיב ה – 1 שנמצא באוכל לגורי כלבים: בשר, דגים או עוף (בקיצור – חלבון)

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שיציג בפניכם את הרכיבים שנמצאים בתוך האוכל לגורים מבלי לציין את הרכיבים העתירים בחלבון. שכן, זה ידוע שאוכל איכותי לגורים ולבעלי חיים באופן כללי חייב לכלול חלבון בכמויות מספקות. החלבון אחראי על השרירים. צריכת חלבון ברמה המתאימה לגיל הכלב שלכם, תאפשר לו להיות חזק ובריא. אם קראתם את הכותרת שלעיל, בטח שמתם לב כי הרכיבים הנפוצים ביותר שמכילים חלבון באוכל לגורי כלבים הם בשר, דגים או עוף.

אוכל לגורי כלבים

הרכיב ה – 2 שנמצא באוכל לגורי כלבים: אורז או פחמימה אחרת

הרכיב השני שנמצא בכל שק אוכל לגורים הוא אורז או כל פחמימה אחרת. ראוי לציין כי אם אתם תרים אחר אוכל לגורים, עליכם לבחור בשק אוכל שיש בו תוספת של אורז ולא של לחם נניח. שכן, אורז נחשב לתוספת הבריאה והמזינה ביותר. בירור קצר בנושא יגלה לכם כי שקי האוכל של חברת megapet כוללים אורז בכמות שמתאימה לצריכה של גורים.

 

הרכיב ה – 3 שנמצא באוכל לגורי כלבים: תבלינים פשוטים

הרכיב השלישי שמעניק את הטעם הסופי בכל שק אוכל לגורי כלבים הוא כמה רכיבים – תבלינים. ראוי לציין כי מדובר בתבלינים מסוימים שמתאימים לכלבים. שכן, יש תבלינים מסוימים שעשויים לגרום לכאבי בטן חלילה. לכן, ההמלצה היא לערוך בירור מעמיק אודות רכיב זה ואחרים. שימו לב – בחירה באוכל שידוע כאיכותי לגורי כלבים תאפשר לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון.

אוכל לגורי כלבים

בחירה באוכל איכותי לגור שלכם – כך תעשו זאת

כאמור, בחירה באוכל איכותי לגור שלכם, תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהוא יהיה בריא וחזק. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק בנושא. במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאתם יוצאים לקנות אוכל עבור הגור שלכם. ניתן לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי בעלי כלבים ברחבי הרשת ולבדוק איזה סוג אוכל נחשב לטוב ביותר.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הגיע לסיומו וזו ההזדמנות שלנו לומר לכם, קוראים יקרים, שאתם עושים נכון בכך שאתם בודקים באופן מעמיק את הרכיבים שקיימים באוכל של הגור שלכם. נאחל שתמשיכו לדאוג לו גם שיגדל ושתיהנו ממנו.

אוכל לגורי כלבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי