נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יין מצונן כל הזמן – כך תשתו יין בטמפרטורה מדויקת כל יום, כל היום!

יין צונן

כחובבי יין מושבעים, אתם בטח יודעים שלטמפרטורה בה אתם מגישים ומאחסנים את היין שלכם יכולה להיות השפעה משמעותית על הטעם והארומה שלו. בין אם אתם מעדיפים יין אדום, לבן או מבעבע – חיוני להגיש אותו בטמפרטורה הנכונה כדי להפיק את המירב מחוויית שתיית היין שלכם ושל אורחיכם. אחת הדרכים להשיג זאת היא לשמור על היין שלכם מצונן כל הזמן. במאמר זה נפרט כיצד לעשות זאת ומהן הסיבות לחשיבות גדולה זו.

 

מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על היין מצונן כל הזמן?

הדרך האולטימטיבית לשמירה על יין בטמפרטורה הנכונה עבורו היא אחסון של הבקבוקים במקרר יינות ייעודי. מקרר יינות הוא מקרר מיוחד שמיועד לאחסון יין ברמות טמרפטורה ולחות שאידיאליות עבורו. יש מקררי יינות במגוון גדלים, מיחידות קטנות שיכולות להכיל מספר מועט של בקבוקים ועד לכאלה גדולות שיכולות להכיל עשרות ומאות בקבוקים. מקררי יינות מעוצבים עם מדפים מתכווננים שמתאימים את עצמם בצורתם לבקבוקי יין שונים.

במקרר יין יש אופציה לשלוט על הטמפרטורה, כך שתוכלו להתאים אותה ליינות הלבנים והאדומי שלכם. בנוסף לווסת טמפרטורה תוכלו למצוא גם אופציות לבקרת לחות. דבר זה חשוב כדי לשמור על הבקבוקים. אם אתם מחפשים מקרר יינות איכותי, מוזמנים לגלוש אל  אתר היבואן.

יין צונן

למה כדאי לשמור על היין שלכם מצונן?

ראשית כל, שמירה על היין שלכם מצונן תמיד מבטיחה את זה שהוא תמיד יהיה בטמפרטורה המושלמת כשאתם רוצים להגיש אותו. אם אתם מארחים ארוחת ערב או פשוט נהנים מכוס יין בסוף יום ארוך- לא תצטרכו לחכות שהיין יתקרר במקרר או להשתמש בדלי קרח כדי להוריד אותו לטמפרטורה הנכונה עבורו. במקום זאת, תוכלו פשוט להוציא את הבקבוק ממקרר היין ולהגיש אותו מיידית, בידיעה שהוא כבר בטמפרטורה המושלמת.

סיבה נוספת היא שאחסון היין בטמפרטורה המצוננת הנכונה לו יכולה לעזור לשמר את הטעם והארומה שלו לאורך זמן. כאשר יין נחשף לטמפרטורות משתנות זה יכול לגרום לפקק להתכווץ או לצאת ממקומו, מה שעלול לאפשר לאוויר להיכנס פנימה- דבר שיחמצן את היין ויהרוס את הטעם שלו. אך אם תשמרו על טמפרטורה עקבית תוכלו למנוע מדבר זה לקרות.

סיבה נוספת לצינון יין באופן מתמשך במקרר יינות נפרד הוא שדבר זה מהווה פתרון אחסון נוח. לא תמיד יש לנו מקום במקרר ליינות בנוסף לכל שאר האוכל והשתייה שנמצאים שם. מקרר נפרד יפנה לכם מקום וישמור על היין שלכם!

 

לסיכומו של דבר

לסיכום, הדרך הטובה ביותר לשמור על היין שלכם בטמפרטורה הנכונה לו היא שימוש במקרר יין. כך תוכלו לשמור על איכות היין שלכם וגם לשלוף יין מצונן בכל רגע שתרצו, גם כשזה קורה בהפתעה.

יין צונן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי