נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד בוחרים את מידת החיתול לכלב?

כלב בגודל חיתול

כלבים הם ללא ספק חיה נפלאה שמהווה תוספת מדהימה לכל בית, אבל לפעמים יש להם בעיות של בריחת שתן, מה שיכול ליצור מצבים לא נעימים. במקום לרדוף אחריהם, ולהגביל אותם רק לחצר או לשטח שמחוץ לבית, כדאי שתכירו פתרון נהדר. אם עד היום חשבתם שחיתולים זה פטנט שקיים רק לתינוקות, יש לנו חדשות מעניינות מאוד עבורכם.

ניתן לרכוש גם חיתולים חד פעמיים לכלבים, כאלה שיחסכו את כל הבלגאן ואי הנעימות.

 

מה זה בכלל חיתולים לכלבים?

אז יצאנו להתייעץ עם המומחים של חנות חיות פט בסט, כדי שיסבירו לנו מה זה בכלל חיתולים לכלבים, וחזרנו עם תשובה עבורכם. חיתולי כלבים הם בעצם מוצר דומה מאוד לחיתולים של תינוקות, עם הבדל חשוב אחד: יש בהם חור שדרכו ניתן להוציא את הזנב של הכלב. בדומה לחיתולי תינוקות, גם חיתולי כלבים קיימים בחד פעמי או ברב פעמי.

חיתולים לכלבים

למה כלב צריך חיתול?

השאלה שעולה באופן טבעי היא כמובן למה שכלב יצטרך חיתול? אז אספנו כאן עבורכם כמה סיבות שיכולות לגרום לכלבים להזדקק לחיתול:

  1. כלבים מבוגרים – לעתים כלבים מבוגרים מתקשים להתנייד וללכת, מה שגורם לכך שהם לא יכולים לצאת החוצה או שזה מאוד קשה להם. לעתים גם השליטה שלהם על הסוגרים פחותה, ויש מקרים שבהם תפקוד קוגניטיבי לקוי יכול לגרום לבריחת שתן.
  2. בריחת שתן – לכלבים, כמו לבני אדם, יכולה להיות בריחת שתן. בריחת שתן אצל כלבים יכולה להיגרם משלל סיבות: בעיות בשרירים, סוכרת, דלקת בדרכי השתן, ועוד. מצב כזה דורש כמובן טיפול אצל וטרינר, אך חיתול יכול להיות לפחות חלק מהפתרון המיידי.
  3. נקבות בזמן ייחום – כאשר כלבות נמצאות בתקופת ייחום הן עלולות להשאיר ברחבי הבית שלנו כתמי דם, שזה כמובן דבר שאנחנו לא רוצים שיקרה. חיתול ימנע גם את הליקוק ההדדי שהרבה פעמים קורה כאשר הכלבה מיוחמת.

 

איך לבחור מידת חיתול מתאימה לכלב שלנו?

אז עכשיו, אחרי שהבנו מהם חיתולים לכלבים, ולמה יכול להתעורר צורך במוצר שכזה, נספר לכם איך לבחור את החיתול במידה שתתאים לכלב שלכם. מה שאתם צריכים לעשות זה למדוד את המותניים של הכלב שלכם בעזרת סרט מדידה של תופרים.

המדידה צריכה להיות מהמותניים למטה ועד לחלק העליון שמעל הזנב. על חיתולי הכלבים תוכלו למצוא הרבה טבלאות של המרת מידות, שבעזרתם תוכלו להבין מהי המידה שהכי מתאימה עבור הכלב שלכם. חשוב לדעת שלכל מוצר יש שיטת מדידה משלו, ולכן אם מחליפים חברה צריך לשים לב שאתם יודעים מהי המידה המתאימה לכלב שלכם.

 

סיכום

חיתולי כלבים הם מוצר די דומה לחיתולי תינוקות, ובגדול באים לענות על אותו צורך. חשוב רק לוודא שמדדנו את הכלב שלנו היטב כדי שהחיתול יתאים לו ולא יפריע.

כלב בגודל חיתול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי