נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל כמה זמן צריך להחליף פילטר לתמי 4?

פילטר תמי 4

רכשנו לא מזמן את מכשיר המים המתקדם, תמי 4. החלטנו לרכוש אותו לאחר ששמענו אינספור המלצות על הנוחות שבשימוש בו ואיכות הפילטרים שלו. לאחר זמן מה, נזכרנו ששכחנו לשאול את המתקין כל כמה זמן עלינו לבצע החלפה של הפילטר. לכן, בדקנו את הנושא באופן מעמיק והחלטנו להעלות את התשובה לרשת, כי במהלך הבירור התגלה לנו שיש עוד אנשים שתוהים לגבי עניין זה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות כל כמה זמן תצטרכו להחליף פילטר, כדי שתוכלו לשתות מים איכותיים.

 

התשובה תלויה בקריטריונים שונים

בירור מעמיק שערכנו בעניין זה אפשר לנו לגלות כי תדירות ההחלפה של הפילטר משתנה מגורם אחד לאחר. מסתבר שבתים פרטיים ועסקים למשל, מקבלים הנחיות שונות בכל הנוגע לתאריך ההחלפה. אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% כי אתם מבצעים את ההחלפה במועד המתאים, עליכם לקרוא את הפסקה שמתאימה לכם מבין 2 הפסקאות הבאות.

פילטר תמי 4

כל כמה זמן צריך להחליף פילטר של תמי 4 לצריכה פרטית?

אם יש לכם את המכשיר בבית ואתם עושים בו שימוש לצריכה בית בלבד, כדאי שתחליפו את הפילטר לאחר כחצי שנה. יש מי שאומרים שאפשר לבצע החלפה של פילטר לתמי 4 גם בתקופה שנעה בין חצי שנה לשנה. כך שההחלטה היא בידיכם. שימו לב – אם יש בבית מעל ל – 4 נפשות, כדאי שתבצעו את ההחלפה לאחר כחצי שנה.

שכן, נעשה שימוש תדיר יותר במכשיר. דעו כי ככל שתמתינו זמן רב יותר, כך עולה הסיכוי שהפילטר לא יעשה את עבודתו נאמנה. כך שההמלצה שלנו היא לדבוק בזמן המינימלי ולהחליף לאחר חצי שנה.

 

כל כמה זמן צריך להחליף פילטר של תמי 4 לעסק?

הנחיות היצרן מציינות כי יש להחליף פילטר לתמי 4 כל חצי שנה. במידה ומדובר במכשיר שמשמש אנשים רבים באופן יום יומי, כדאי לבצע החלפה מוקדמת יותר (לאחר כמה חודשים). אם אתם מתלבטים, תמיד אפשר להסתייע באיש מקצוע שיגיע אל המקום ויבחן את מצב הפילטר. במידה ויהיה צורך, הוא יבצע החלפה.

פילטר תמי 4

איך מחליפים את הפילטר? רמז – לא לבד!

חשוב מאוד שתדעו שיש טכנאים שיבצעו את הליך החלפת הפילטר עבורכם. אם קראתם את הכותרת שנכתבה לעיל, וודאי שמתם לב כי אנו ממליצים להימנע מהחלפה עצמאית של הפילטר. שכן, לא למדתם את הנושא ואינכם יודעים איך לעשות זאת באופן מקצועי.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את מועד ההחלפה המתאים של פילטר למכשיר תמי 4 לבית או לעסק. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע החיוני שיאפשר לכם לבצע החלפה במועד המתאים, כדי לשמור על הבריאות שלכם ושל כל המשתמשים במכשיר. נאחל בהזדמנות זו שתעשו שימוש נכון במידע ותבצעו החלפה בתדירות הנכונה.

פילטר תמי 4

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי