נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתאים את מטבח החוץ שלכם למתכונים ספציפיים

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ נועדו לתת לנו את האפשרות להכין ארוחה שלמה בגינה בלי לעבוד כלל במטבח הביתי. המטבחים הללו אמורים להכיל את כל מה שאתם צריכים כדי להכין ארוחה טובה. עם זאת, אחד האתגרים בעיצוב של מטבח כזה הוא שאנחנו לא מעוניינים לוותר על הגינה שלנו לטובת המטבח. העובדה שהמטבח הזה נבנה תחת אילוצי מקום מחייבת לחשוב על זה. 

 

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ שידועים גם בתור מטבחי גינה הפכו למשהו שאנחנו רואים בכל מקום. לא משנה מה הגודל של הכינה או החצר שלכם, מטבח כזה יכול לשדרג אותה בצורה משמעותית. אם אתם אוהבים לארח או לעשות ארוחות בחצר הפרטית שלכם, מטבח כזה הוא משהו שאסור לכם לוותר עליו. בעיצוב של מטבח כזה יש כמה נקודות שצריך לתת עליהן את הדעת.

הנקודה המרכזית היא מה הדרך שבה נבשל במטבח הביתי שלנו. האפשרות להתקין במטבח הביתי להבות גז רגילות כמו בבית תמיד קיימת, אולם בדרך כלל הבחירה של מי שבונים מטבח כזה היא שונה. לאור העובדה שהמטבח נמצא מחוץ לבית, אפשר לעשות שימוש באפשרויות בישול שונות כמו טאבון או גריל גז. זה עלול ליצור מצב שבו אתם לא יודעים באיזו אפשרות לבחור.

מטבחי חוץ

התאמה לסוג הבישול

בהנחה שמטבח החוץ שלכם לא נבנה על פני שטח בלתי מוגבל, כדאי קודם ללכת על אפשרות בישול שהכי נוחה לכם. לא משנה מה סוג האוכל שאתם מכינים, נסו לחשוב איזו מבין האפשרויות מאפשרת לכם להכין אותו בצורה הנוחה ביותר. למרות הפיתוי ללכת על אפשרויות בישול מיוחדות יותר, תמיד כדאי בשלב הראשוני להתקין במטבח מערכות שאיתן אנחנו יודעים לעבוד בצורה חלקה.

 

לא להיבהל משינויים

כאמור, בשלב הראשון ההמלצה שלנו איך לבנות את המטבח היא ברורה. יחד עם זאת, הבנייה של המטבח לא אומרת שוויתרתם על אפשרויות אחרות, ותמיד ניתן לשנות את המטבח. אם אתם מרגישים מיצוי מהדרך הבישול הנוכחית, ניתן לשנות או להוסיף למטבח הגינה שלכם אפשרויות בישול אחרות. כל מה שאתם צריכים זה רק למצוא את החברה המקצועית שתעשה את זה.

מטבחי חוץ

תתחילו בקטן

ההמלצה שאותה קיבלתם ביחס לסוג הבישול שבו תבשלו במטבח שלכם נכונה גם באופן כללי לכל העולם של מטבחי חוץ. במהלך העיצוב של המטבח אנחנו עלולים להתפתות לעצב אותו בצורה גרנדיוזית בלי קשר לשימוש שאנחנו הולכים לעשות בו. כדאי בשלב הראשוני ללכת על אפשרות מינימלית יותר, וברגע שאתם רואים מה חסר לכם להרחיב את המטבח כך שהוא יתאים לכם בדיוק.

 

לסיכום

אחת הנקודות המרכזיות בעיצוב של מטבח חוץ היא לדאוג לאפשרות בישול נוחה במטבח. בשלב הראשוני כדאי ללכת על אפשרות בישול שאתם מכירים. עם הזמן תראו מה חסר לכם במטבח ומה הדברים שאפשר להוסיף למטבח כדי לשפר אותו.

מטבחי חוץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי