נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנפחים לפי נושא: יצירת חוויות סוחפות לאירוע שלך

מתנפחים לפי נושא: יצירת חוויות סוחפות לאירוע שלך

אחת הדרכים הכיפיות לשדרג את האירוע שלכם היא לשלב בו מתנפחים. מדובר בצורת בידור סוחפת שיכולה למשוך את המשתתפים ולגרום להם להנאה מרובה. אבל אין רק סוג אחד של מתנפחים – קיימים שלל סוגי מתנפחים לפי נושאים שאפשר לשלב באירוע בהתאם לתחומי עניין, העדפות ועוד. במאמר זה נסקור חלק מסוגי המתנפחים שקיימים, אותם תוכלו לשקול לשכור לאירוע הבא שלכם.

 

מתנפחי קרקס

אפשר למצוא מתנפחים להשכרה בסגנון קרקס, כולל כאלה שמעוצבים כמו ליצן, להם יש צבעים מרהיבים ואלמנטים חגיגיים ואינטראקטיביים שיכולים לייצר אזורי משחק ייעודיים. עם שילוב של מגלשות, מנהרות ומסלולי מכשולים- מדובר בחוויה מהנה לכל המשפחה.

 

מתנפחים של חיות

רוצים לבקר בספארי? לשחק עם פנדה או עם חד קרן? קיימים שלל סוגי מתנפחים מעולם החי. ילדים מאוד אוהבים חיות מה שמושך אותם למתקנים הללו, ולחוות הרפתקאות, לטפס ולהחליק בין היצורים השונים.

 

מתנפחי נסיכות מהאגדות

כולם אוהבים נסיכות. אם זה הנסיכות האהובות עלינו מהסרטים של דיסני או פשוט נסיכות בממלכות מרוחקות שאפשר רק לדמיין- מתנפחים בנושאים אלה יכולים להביא קסם מיוחד לאירוע, לטפח משחקים מלאים בדמיון ויצירה ולייצר אווירה כיפית ונעימה.

 

מתנפחי גיבורי על

אין אחד שלא מכיר את גיבורי העל המפורסמים שנמצאים כיום בכל מקום- בטלוויזיה, במחשב וגם במתחם המתנפחים הבא שלכם. מתנפחים אלה לפעמים כוללים גם מסלול מכשולים שיקדם משחק פעיל ויאתגר את הילדים שירצו לחקות את גיבור העל האהוב עליהם.

 

מתנפחי דמויות מצוירות

ילדים אוהבים את החברים שלהם על המרקע- בין אם אלה חיות מדברות, מכשפות או כל יצור אחר. קיימים מתנפחים עם דמויות אהובות מסרטים וסדרות והם מציעים לילדים חוויה מעניינת שיכולה ליצור גם חברויות חדשות בינם לבין שאר האורחים.

 

מתנפחי ספורט

מחפשים דרך שהילדים שלכם יוציאו אנרגיה? מתנפחי ספורט הם הדבר בשבילכם. אפשר למצוא סוגים שונים, ביניהם מתנפחים בנושא כדורגל, כדורסל, מסלולי נינג'ה ועוד. כל אלה מייצרים חוויה פעילה ותחרותית שהילדים לא ירצו לעזוב.

 

מתנפחי מים

מתנפחים בשילוב מים יכולים לייצר אטרקציה מיוחדת שלא דומה לשום דבר אחר. מתנפחים אלה כוללים מגלשות, מסלולי החלקה ועוד, והם מושלמים לימי הקיץ החמימים.

 

מתנפחי קיר טיפוס

הילדים שלכם והאורחים באירוע הם הרפתקניים? לכו על מתנפחים עם קירות טיפוס. הם מגיעים בדרגות קושי שונות, אבל לא משנה איזה תבחרו- מדובר בדרך לשלב משהו מרענן, חדש וכיפי באירוע, וכל זה באופן בטיחותי לחלוטין.

 

לסיכום

שילוב של מתנפחים באירוע יכול להוסיף לכם אטרקציה מרכזית פשוטה וכיפית שכולם אוהבים. קיימים מתנפחים לפי נושאים, כמו גיבורי על, ספורט ועוד- וכל אלה יכולים לייצר חוויה סוחפת וחד פעמית שתיזכר זמן רב קדימה. כל מה שנשאר זה לבחור את הנושא האהוב עליכם!

מתנפחים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי