נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא רק ביום העצמאות – גרילי פחמים שכדאי לכם להכיר

גריל פחמים

התסריט הזה חוזר על עצמו כל שנה מחדש – יום העצמאות מגיע, וצריך גריל פחמים בשביל על האש. גרילי הפחמים החד פעמיים, שניתן לקנות בכל כך הרבה חנויות, מצליחים לעשות את העבודה ליום אחד מקסימום ומיד אחרי זה נזרקים לפח. למעשה, אפשר להשתמש בגריל פחמים גם בעוד ימים רבים במהלך השנה. אלו גרילי הפחמים שכדאי לכם להכיר.

 

גריל פחמים  WEBER O/T Original 57

אם אתם מעוניינים בגריל פחמים פשוט וקלאסי, הדגם הזה יכול לעשות עבורכם את העבודה. גריל פחמים זה יכול לאפשר לכם להכין סוגים שונים של בשר, באמצעות סגנוני צלייה שונים: צלייה ישירה, עישון בשרים וצלייה ישירה, בין היתר.

הגריל ניתן לפתיחה וסגירה, כאשר קוטר רשת המתכת עליה ניתן לצלות את הבשר שלכם עומד על 57 סנטימטרים. לצורך השוואה, תוכלו להכניס אל הגריל עוף שלכם ועוד יהיה לכם מקום בצדדים לתוספות קטנות.

לגריל יש שלוש רגליים, כך שאין בעיה עם הצבה שלו בכל משטח כלשהו. בנוסף, לשתיים משלושת הרגליים יש גלגלים, כך ששינוע הגריל בשטח גם לא מהווה בעיה. כמו כן, תוכלו למצוא שני פתחי אוויר במכסה הגריל עצמו, שתי ידיות ומניפה באמצעותה תוכלו לשלוט בחום.

 

גריל פחם סדרת Premium

אם אתם רוצים לקחת את גריל הפחמים שלכם שלב אחד קדימה, הגרילים של סדרת Premium. אל גריל הפחם הקלאסי, אותו גריל שתיארנו מקודם, התווספו שיפורים ותוספים שהופכים אותו לאחד מגרילי הפחמים הטובים ביותר שניתן למצוא. כל הגריל עצמו בנוי בצורה חדשה, בה הוא חלק מיחידה אחת.

היחידה הזאת כוללת ארבע רגליים, עם שני גלגלים גדולים ברגליים האחוריות ושני גלגלים קטנים ברגליים הקדמיות, שמאפשרות ניידות גבוהה. בנוסף, כל הגריל בנוי בצורה של משטח עבודה כולל, כך שניתן להכין את כל הבשר על המשטח, בצמוד לעבודה בגריל עצמו.

 

ג'מבו ג'ו – גריל פחם לטיולים

אוהבים טיולים בשטח? עם לינה באוהלים או בלי לינה, הדגם הזה הוא המתאים ביותר עבורם המטיילים. הוא קומפקטי יחסית לדגמי הגריל האחרים ובעל ידית נשיאה נוחה, כך שקל להשתמש בו בשטח ולנייד אותו בטיולים מהסוג הזה.

אם אתם והחברים או המשפחה נמצאים במאהל, תוכלו להנות מהיתרון הגדול של הגריל הקומפקטי הזה, שפולט עשן ומשאיר פחות לכלוך, בין היתר באמצעות פתחי אוויר ייעודיים. תוכלו להכין את הבשר כשהגריל סגור ובכך לחסוך נפנופים מיותרים.

 

גריל פחמים Weber Go-Anywhere

גם הגריל הזה, כפי שניתן להבין מהשם שלו, הוא גריל שמצטיין בעיקר בניידות. הגריל הזה גדול יותר ומתאים למי שיוצא לטיולים גדולים עם כמויות גדולות של בשר. הגריל נכנס לתא המטען בצורה נוחה בעזרת צורת התיבה שלו. עם ידית הנשיאה שלו, ניתן לנייד אותו בקלות, ממש כאילו היה מזוודה.

גריל פחמים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי