נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים לערוך אירוע בלתי נשכח להורים? כך תעשו את זה נכון

יום נישואים זוגי

ימי נישואין וימי הולדת הם הזדמנויות מעולות להגיד להורים שלנו תודה על כל מה שהם עשו עבורנו ולהראות להם כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותם. אבל איך אפשר לשדרג את האירוע שלהם מעוד אירוע נחמד למשהו שהם יזכרו שנים? הנה כמה רעיונות שיוצרים זיכרונות, ושירגשו גם את ההורים הקשוחים ביותר עד דמעות.

 

המופע המרכזי: הדרך להתניע ערב מושלם

הם ביחד שנים, כבר אכלו בכל מקום וניהלו את כל השיחות שיש לנהל… זה הזמן לתת למישהו אחר את המושכות לערב שחוגגים ההורים. הזמינו להם מופע או אטרקציה מרגשת לאירוע, כל דבר מסטנדאפ אישי, מוזיקאי אהוב או אמן חושים כמו רון גליקסמן, ירימו את האווירה ויבראו להם זיכרון חדש ומרגש.

מוּסִיקָאִי

זמן להתניע את משחק טריוויה הזוגות

רשמו על דף 20 שאלות, והושיבו את ההורים שלכם עם דפים. בכל שאלה שני ההורים כותבים תשובה, אם היא זהה – הם זוכים בנקודה. זכרו, המטרה של המשחק היא ליהנות, להכיר אחד את השנייה מחדש ואפילו לגלות סיפורים ופרטים חדשים שאולי הם לא היו מודעים אליהם. אגב, זה עובד מצוין גם ביום הולדת כשכולם מנסים לנחש מה יענו חתן או כלת השמחה.

 

מעבר משותף על ספר זיכרונות

אין טוב כמו נוסטלגיה כדי להזכיר לנו, ביום הולדת או יום נישואים, כמה טוב לנו וכמה עברנו ביחד. בין אם אתם מכינים להורים מצגת מושקעת עם מיטב הרגעים המשותפים שלהם, או עוברים יחד איתם תמונה-תמונה באלבומים הישנים, מובטח לכם ערב מרגש עם סיפורים, זיכרונות ורגעים מתוקים.

 

ארוחה זוגית רומנטית עם מיטב הלהיטים

לפעמים דווקא התפריט הוא זה שיוצר ערב שזוכרים לנצח. אפשר להביא שף פרטי או לבשל בעצמנו אבל הסוד האמיתי הוא לא רק האוכל עצמו, אלא הבחירה במנות שמזכירות זמנים טובים, המאכלים האהובים עליהם מכל התקופות, שדרכם תראו להם כמה אתם אוהבים אותם.

ארוחת ערב רומנטית זוגית

איזה כיף שיש המון חברים

אם אתם נהנים מקצת עבודה בלשית, שווה לשקול ליצור סרטון ברכות מושקע. כזה שמשלב את החברים מהיסודי, מהתיכון או הצבא, קרובי משפחה שלא זוכים לראות הרבה וכו׳. היום כשלכולם יש טלפונים חכמים, מאוד קל להשיג ברכות מצולמות מכל העולם. בעזרת עריכת וידאו בסיסית, תרוויחו סרטון שיחמם להם את הלב ויזכיר להם נשכחות.

 

ברכה מסלבריטאי

היום יש אתרים שמאפשרים לנו להזמין סרטון ברכה מסלבריטאים, גם בארץ וגם מחו״ל. בחירה באדם שההורים אוהבים ומעריכים, תירשם כהצלחה ענקית עבורם ותבטיח שהם יספרו את הסיפור הזה עוד שנים רבות.

 

לסיכום

אחרי כל השנים וכל מה שהם נתנו לנו, חשוב להראות להורינו כמה הם חשובים לנו. צאו קצת מהשבלונה הרגילה של מסעדה ובקבוק יין ותתחילו להשקיע. אמן חושים, סרטון מגניב, מעבר על זיכרונות ישנים, משחק או פעילות יהיו שדרוג ענק. שיהיה במזל.

ברכת סרטון יום הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים