נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מעצבים את המטבח מבלי לשבור את הכיס!

עיצוב המטבח

עיצוב המטבח יכול להיות משימה שגובלת בלא מעט יזע ודמעות, אבל בעזרת הדגשים הבאים שריכזנו עבורכם תוכלו להקל על חלק משלבי התהליך. הנה כל מה שצריך לדעת על עיצוב מטבחים באופן שלא ישבור לנו את הארנק או הכיס. 

כאשר מדובר על עיצוב מטבח, קודם כל, אנחנו רוצים שתזכרו שלא חובה בהכרח לעבור שיפוצים גדולים כדי להנות מתחושת עיצוב רעננה יותר בחלל הבית. בפועל, יש הרבה שינויים קטנים שאתם יכולים לעשות, שיעניקו למטבח ריענון עיצובי מסוים. למשל, התקנת טפטים, מדבקות מעוצבות לארונות מטבח, החלפת ידיות מטבח ועוד.

 

מה לגבי שינוי עיצוב מהותי יותר במטבח?

אם אתם מחפשים שינויים דרמטיים יותר בעיצוב המטבח שלכם, אפשר לשקול להחליף את המשטחים במטבח, את הריצוף או להחליט גם לצבוע מחדש את הקירות. כדי לקבל השראה, אפשר להתבונן בקטלוגים באינטרנט כמו קטלוג מטבחים איקאה וקמעונאים אחרים. סוגי השינויים שתוכלו לבצע במטבח יכולים לכלול:

  • התקנת אי מטבח
  • הוספת ארונות מטבח, כמו גם תיקון או שיפוץ של אלו
  • החלפת חיפוי לארונות מטבח (ניתן להתקין חיפויי עץ יפהפיים למשל)
  • הוספת קולטי אדים במטבח, פתרונות אחסון, גופי תאורה וכן הלאה.

בין אם תבחרו לבצע שיפוץ מקיף או שינוי עיצוב קטן משיפוץ כללי, המחירים יכולים לנוע בין טווחים מאוד משתנים. ולכן, ההמלצה הכי חכמה היא לערוך סוג של השוואת מחירים בין חברות עיצוב מטבחים. נדבר גם על זה, המשיכו לקרוא.

עיצוב המטבח

כמה עולה לעצב מטבח?

לרוב, עיצוב מטבחים יתחיל בשלב הראשון של פגישת ייעוץ, מה שעשוי לעלות לכם בין כ-500 ₪ – 800 ₪ לפגישה (ללא הכנת תוכניות עבודה). בעוד כי הדמיית מטבח יכולה לעלות בין 600 ₪ ל-1,000 ₪ להדמיה ממוחשבת אחת, העלות הכוללת של עיצוב מטבח בגודל 4X4 נעה בין כ-3,500 ₪ – 7,500 ₪ בממוצע.

רגע לפני שאתם מגהצים את כרטיס האשראי אצל מעצב המטבחים, חשוב לזכור שמחירים אלו מאוד יכולים להשתנות בין בעל מקצוע אחד לאחר. לאחר שביררתם לגבי מחירון עיצוב מטבחים בסגנון המועדף עליכם, נסו לקבל לפחות 2-3 הצעות מחירים מחברות עיצוב שונות. כך תוכלו להשוות בין אלו.

 

טיפים כלליים לעיצוב מטבחים

כאשר מעצבים את המטבח, חשוב לא רק לקחת מידות, אלא גם לתכנן במדויק את תהליך העבודה. למשל, חשוב יהיה לוודא שכל האלמנטים מתאימים זה לזה, שמכשירי החשמל יהיו ממוקמים במקומות הנוחים לכם וכו'. אבל לא פחות חשוב מכך, תתכננו היטב את נושא התאורה במטבח שלכם.

תתחשבו בכמות האור הטבעי החודר את חלונות המטבח, ובהתאם לזה תתקינו את גופי התאורה הנכונים. עם גופי תאורה מתאימים היטב, אפשר לא רק להנות מעיצוב כובש, אלא גם לחסוך בחשבון החשמל. ואם אתם צריכים ייעוץ נוסף, אל תחשבו פעמיים, קבלו אותו מאת מומחי עיצוב המטבחים שבהם אתם בוחרים להסתייע.

עיצוב המטבח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי