נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לפעמים חלומות מתגשמים: כל מה שתצטרכו לדעת לפני פתיחת עסק מזון

גלגל שווארמה

פתיחה של עסק מזון מצריכה מבעל העסק ידע כללי שנחוץ בתחום. אלו דברים שלא קיימים בראש של כל אחד. שכן, לא למדנו אותם בבית הספר או בתיכון. המדריך הנוכחי נכתב לאחר ששמענו לאחרונה על עסקים רבים שנסגרו מסביבנו בעקבות אי היכרות עם כל הדברים החשובים באמת בנוגע לפתיחה של עסק מזון. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להציג את כל הפרטים במקום אחד.

 

תכירו תחילה את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת לפני פתיחה של עסק בתחום המזון, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרה. שכן, בהמשך צפויים לעלות מדריכים נוספים שיציגו פרטים חשובים אודות פתיחה, הקמה ותחזוקה של עסק מזון. ראוי לציין בפניכם כי כל המידע שיופיע בשורות הבאות נאסף לאחר ששוחחנו עם אנשים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בבעלי עסקים שנמצאים בקרבת המשרד שלנו ויש לנו היכרות מעמיקה איתם כבר שנים. כך שאנו בעצם רוצים לומר שאנו סומכים על כל מילה שלהם ובטוחים שיש להם את הידע המקיף בנושא.

 

החלום שלכם עומד להתגשם וזה הזמן להכיר את העובדה ה – 1 לפני שתפתחו עסק

יש מי שחושבים שבשביל לפתוח עסק בתחום המזון צריך פשוט מקום, עובדים וספק שיביא את האוכל. כך אנחנו סברנו עד לא מזמן, אבל הבנו שלפני שמגיעים לכל הדברים הללו, צריך לעבור כמה שלבים. השלב ה – 1 שהתברר לנו כחשוב מאוד הוא קבלת רישיון עסק מזון. מסתבר שכל בעל עסק שמתכנן להקים את אחד או יותר מהדברים הבאים צריך שיהיה לו רישיון עסק:

  • הקמת מסעדה
  • הקמת בית קפה
  • הקמת מטבח תעשייתי רישיון

 

החלום שלכם עומד להתגשם וזה הזמן להכיר את העובדה ה – 2 לפני שתפתחו עסק

העובדה השנייה שאתם צריכים להכיר מקרוב נוגעת לייעוץ פיננסי צמוד. שכן, אתם צריכים לקבל ייעוץ שיאפשר לכם לבנות את היעדים שלכם ושיבחן באופן מעמיק שיש לכם מספיק כסף כדי להקים את העסק הנבחר.

 

החלום שלכם עומד להתגשם וזה הזמן להכיר את העובדה ה – 3 לפני שתפתחו עסק

העובדה השלישית שאתם צריכים לדעת נוגעת לפרסום. אמנם אתם נמצאים בחיתולים של פתיחת העסק, אבל מסתבר שזה הזמן הטוב ביותר ולצאת ולבדוק את הפרטים החשובים שיקלו עליכם בהליך הפרסום בהמשך. אתם צריכים לבדוק למשל את הדברים הבאים:

  • מי קהל היעד שלכם?
  • איפה הוא נמצא?
  • איפה אתם רוצים לפרסם? ועוד

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים החשובים שאתם צריכים להכיר לפני שאתם פותחים עסק. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם אותם ולהיות בטוחים שאתם הולכים בדרך הנכונה.

בית  קפה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים