נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו סוגים של שיש למטבח נחשבים הכי טובים?

מטבחון

המטבח הוא אחד מן המרחבים המשמעותיים ביותר שיש בבית – אנחנו מבשלים בו, אנחנו אוכלים בו, ואנחנו מבלים בו לא מעט זמן משעות היום. בחירה של סוג שיש למטבח אינה פשוטה כפי שרבים נוטים לחשוב. קיימים סוגים רבים של שיש, כאשר לכל סוג המאפיינים, התכונות, והמראה הייחודיים לו.

בבואכם לבחור את סוג השיש למטבח, עליכם להתחשב במספר גורמים חשובים. חוץ ממראה השיש, המהווה גורם משמעותי בבחירתו, יש לשקלל מספר גורמים נוספים, עליהם נדבר במאמר זה.

 

שיש אבן קיסר

סוג פופולרי ונפוץ של שיש למטבח הוא שיש קיסר. מדובר בשיש שהנו פרי תוצרתה של חברה ישראלית הממוקמת בקיבוץ שדות ים. חברה זו צברה מוניטין כחברה חדשנית ואיכותית בתחום המשטחים למטבח.

חשוב להבהיר – אין דבר כזה "שיש קיסר", אלא "אבן קיסר" – שהיא למעשה משטח העשוי גבישי קוורץ המיוצרים בתהליך מיוחד, בשונה ממשטחי שיש אחרים העשויים אבן שיש טבעית. מדובר בשיש למטבח שניתן לעבדו ולייצרו על פי מפרט, דבר העשוי להוות יתרון משמעותי עבורו.

 

שיש גרניט פורצלן

שיש למטבח מסוג גרניט פורצלן נחשב לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות בשל היותו שילוב של יתרונות מכל העולמות – פרקטיות עם נראות גם יחד, ובשני ההיבטים הנ"ל הפורצלן מצטיין. גם כאן לא מדובר במוצר טבעי, אלא במוצר בעל אין ספור דגמים ומרקמים.

קיימים סוגים רבים של שיש גרניט פורצלן, וסביר להניח שתמצאו ביניהם את מה שאתם סבורים כי הכי הולם את המטבח שלכם ואת סגנונכם וטעמכם האישי. אל תתנו למראה המעודן של הגרניט פורצלן לבלבל אתכם, שכן מדובר באחד המשטחים העמידים והחזקים ביותר שישנם בשוק כיום.

 

ניקיון – פרמטר שאתם חייבים לקחת בחשבון

שיש גרניט פורצלן אינו סופח לכלוך ועל כן הוא נחשב למשטח היגייני עבור הכנת מזון. קל מאד לנקות אותו, ואין צורך להשתמש בחומרי ניקוי חריפים כלשהם. שיש אבן קיסר אף הוא קל יחסית לניקיון, ולרוב תספיק לכם מטלית לחה על מנת לנקותו בצורה טובה דיה. במקרה של לכלוך קשה, ייתכן שתזדקקו לעזרתו של משטח פלסטיק כלשהו, אך שימו לב שאתם לא שורטים את השיש.

באופן כללי חשוב לדעת כי קיימים דגמי שיש למטבח שהנם אטומים יותר או פחות, וככל שהמשטח יותר אטום – כך יהיה קל יותר לנקות אותו ועמידותו בפני לכלוך תהיה גבוהה יותר.

 

לסיכום

פרמטר חשוב לא פחות הוא העלויות. מחירי שיש אבן קיסר נחשבים לסבירים, ומשתנים בהתאם לדגם. פורצלן, לעומת זאת, נחשב למשטח יקר, וכאשר מדובר במשטחים גדולים ההפרשים בינו לבין חלופות אחרות עשויים להיות משמעותיים.

בבחירת שיש למטבח חשוב שתהיו רציונליים ולזכור שלמרות שישנם משטחים הנחשבים לאיכותיים פחות, הם עדיין יספקו תמורה מעולה למחיר. בקרו באולמות התצוגה של שיש למטבח בראשון לציון על מנת להתרשם.

בהצלחה!

מטבח כפרי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים