נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הנסיך הפך למלך – 3 טיפים לאירוע בר מצווה מושקע

שולחן בר מצווה

הקמת אירוע בר מצווה זה לא עניין של מה בכך. שכן, מדובר באירוע שמצריך בחינה מעמיקה של כל מיני נושאים חשובים שחשוב לזכור אותם. יצאנו לבדוק את כל הטיפים החשובים לקיום של אירוע שכזה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עורכים את האירוע על הצד הטוב ביותר וחזרנו עם 3 טיפים חשובים מאוד. הישארו אתנו ותקיימו את אירוע בר מצווה שלא יישכח.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים החשובים ביותר שיאפשרו לכם לקיים אירוע בר מצווה מושקע, אתם צריכים לדעת שאת המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. כשיצאנו לבדוק פרטים בנושא, הגענו אל מי שהתארחו לאחרונה באירוע מושקע שכזה וביקשנו מהם לציין בפנינו מה היה הדבר שגרם לאירוע להיות בלתי נשכח. את המידע שקיבלנו הפכנו לטיפ, כך שנותר לכם רק לקרוא את המידע וליישם את הטיפים שמתאימים לכם.

 

הנסיך הפך למלך – טיפ מספר 1 לאירוע בר מצווה מושקע

הטיפ הראשון שאתם צריכים ליישם נוגע לעיצוב ייחודי של שולחן בר מצווה. מדובר בשולחן שכולנו מכירים. שכן, יש עליו בדרך כלל את הפריטים הבאים:

  • עוגה מעוצבת
  • אלבום של ילד בר המצווה עם אפשרות לכתוב ברכות
  • ממתקים ומספרי 13 מעוצבים

כדי שהאירוע שלכם יהיה מושקע באמת, אתם צריכים קודם כל להעמיד שולחן בר מצווה ברמה גבוהה. כזה שימשוך את העין ויהיה מעוצב ברמה הגבוהה ביותר.

 

הנסיך הפך למלך – טיפ מספר 2 לאירוע בר מצווה מושקע

הטיפ ה – 2 מצריך מכם להכין משהו קטן לאורחים שיאפשר להם להכיר את חתן בר המצווה מקרוב ובאופן חווייתי. היו מי שהציעו לקיים משחק קליל וקצר, כמו למשל בינגו. ההמלצה היא להכין לוח ובו לכתוב תכונות אופי ודברים שילד בר המצווה אוהב לעשות בחיי היום יום. כך האורחים יוכלו ליהנות ממשחק קליל ולהכיר את הילד בדרך חוויייתית.

 

הנסיך הפך למלך – טיפ מספר 3 לאירוע בר מצווה מושקע

הטיפ השלישי נוגע לעיצוב השולחנות שבהם האורחים יושבים. אתם יכולים להניח על השולחנות תמונות של ילד בר המצווה מאז שהיה ילד ועד היום או להעמיד מספרי 13 בעיצובים שונים. למשל, עיצוב מספר 13 מגילוף של עץ, מבלונים קטנים והרשימה עוד ארוכה. פשוט תמצאו את הדרך הנכונה עבורכם לעצב את השולחנות כולם כדי שיהיו בולטים מרגע הכניסה אל המקום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם, קוראים יקרים, לדעת איך תוכלו לקיים אירוע בר מצווה מושקע ובלתי נשכח. כעת, כשיש בידיכם את 3 הטיפים החשובים ביותר בנושא, נותר לכם פשוט לבחור את הטיפים המתאימים עבורכם ביותר וליישם אותם. לנו נותר רק לאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתקיימו אירוע מושקע ובלתי נשכח.

שולחן בר מצווה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים