נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אירוע משפחתי שמתאים לכל המשפחה

אירוע משפחתי

הגיע הרגע. סבא חוגג 80. הקטנה חוגגת בת מצווש. יום הנישואין מספר 20 שלכם (כל הכבוד!) אבל הפעם אתם רוצים אירוע מצומצם. את הדודה מירוחם כבר אירחנו בפסח, והדוד מצד אבא סגור לנר שלישי של חנוכה. רק המשפחה הגרעינית, האחים וסבא וסבתא.  אז איך תדאגו לאירוע קטן ואינטימי – עם מקסימום השקעה? פרטים בכתבה שלפניכם.

 

איפה כדאי לעשות את האירוע?

מיקום האירוע הוא הדבר הראשון שצריך לדאוג לו – וקשת ההצעות רחבה מאוד.  אפשר לקיים אירועים משפחתיים באולמות אירועים, במסעדה טובה או אפילו אם יש לאחד מחברי המשפחה בית מספיק גדול שמאפשר קיום אירוע מפואר. ההצעה הטובה ביותר היא מקום לאירועים קטנים עד 50 איש.

יש לא מעט כאלו ברחבי הארץ, והיתרונות גדולים. האוכל והשתייה לבחירתכם, לרוב המקומות האלו יש חנייה בשפע, ואין צורך לעשות כלים בסוף הערב ל-50 איש.

 

כמה אנשים כדאי להביא לאירוע?

אמרתם מצומצם – קיבלתם מצומצם. מספר מדויק שמספיק לכל הקרובים שלכם. לרוב המספר ינוע בין ארבעים לחמישים איש. לא גדול מידי, לא קטן מידי.

 

אילו סוגי אירועים אפשר לקיים?

כל שמחה – מתקבלת בשמחה. בר מצווה לילד הבכור? תוכלו לקיים אירוע מכובד, עם חטיפים ושתייה, וכמובן בלי לוותר על נאום הבר-מצווה המסורתי אחרי האוכל.
סבא וסבתא חוגגים 50 שנות נישואין? אנחנו כבר יודעים שהם לא רצו שתצאו מגדרכם עבורם.
אוכל טוב, יין איכותי ואווירה ייחודית שתגרום להם להתגאות במפעל החיים שזכו להקים ברבות השנים.

החברה הכי טובה שלך מתחתנת? מזל טוב! אנחנו יודעים כמה לא פשוט להיות שושבינה, ובקלות תוכלי לארגן מסיבת רווקות כמו בסרטים, משהו מהסרטים. ואל תדאגי בגלל שהחתונה אמורה להיות בחורף. לא חייבים לעשות אירוע מתחת לכיפת השמיים.

 

ומה לגבי התפריט?

כמובן שכל אירוע והייחודיות שלו. מה שמתאים לחגיגות 50 שנות נישואין לאו דווקא יתאים למסיבת רווקות. אם כמארגנים של האירוע, אתם יודעים מה רוב האורחים אוהבים לאכול – תוכלו לסגור במקום שמציע את התפריט הספציפי הזה. ואם זאת משפחה שאוהבת הכל מהכל, תוכלו לחפש מקום שמציע תפריט עשיר ומגוון. וכמובן, אם המשפחה מונה הרבה ילדים – מומלץ לבדוק על מקום שמגיש ארוחות ילדים.

 

נשמע טוב. אבל איך נצא בלי לרוקן את הכיס?

אירועים עד 50 איש מסתכמים לרוב בסכומים הוגנים. אם החלטתם לוותר על הזמר הכי חם במדינה שיגיע לשיר שני שירים וחצי, תמצאו את עצמכם מופתעים מכמה שהמחיר לא גבוה.
אפשר להגיע לאירוע מכובד ומרגש, שכולם יצאו ממנו שמחים וידברו עליו גם במפגש המשפחתי הבא.

 

לסיכום

אירוע משפחתי הוא לא דבר שקורה כל יום. ועד שהוא קורה, חשוב שהוא יהיה אינטימי ומכובד.
שכל רגע יהיה בעל משמעות. בסופו של דבר, אירוע משפחתי צריך להתרחש במקום מיוחד.
במקום שגורם לכם להרגיש בבית.

אירוע משפחתי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים