נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הסוף לשעמום – אילו אטרקציות יש במרכז?

סירות

יש לכם יום חופש ומשעמם לכם? חולמים על מפגש משפחתי אבל אין לכם רעיון לפעילות? צריכים לארגן יום גיבוש במשרד? אין שום בעיה, באתר קרמל תוכלו למצוא שפע אדיר של רעיונות, טיפים והמלצות לפעילויות באיזור המרכז שיהפכו כל יום למיוחד וכל אירוע לבלתי נשכח.

 

אתר קרמל

אתר קרמל הוקם במטרה להוות פלטפורמה למפעילי אטרקציות, מוזיאונים, משחקיות, מתחמי פעילות ועוד כדי להפוך כל יום ליום מיוחד וכל בילוי מחוץ לבית למלא בחוויות מרגשות. באתר תוכלו לבחור בין טיול בחיק הטבע לקיר טיפוס, אטקרציות אקסטרים או סיור חינוכי באתר מורשת, למשפחות, לילדים, לזוגות רומנטיים או ליום גיבוש במשרד. לדוגמא, אם אתם מחפשים אטרקציות במרכז היכנסו לאתר והחלו לבחור מתוך למעלה מחמישים אטקרציות המתאימות לכם.

 

אטרקציות במרכז

בחרנו עבורכם מספר אטרקציות מהנות ומרגשות מתוך המבחר הגדול שנמצא באתר קרמל המתאימות למשפחות עם ילדים, למפגשי חברים או לימי גיבוש:

 

סיור בעקבות אריק אינשטיין

הסיור מתקיים באיזור מגוריו של אריק אינשטיין, הנופים שראה והסביבה שהיתה מקור השראתו לשיריו. הסיור מלווה בשירים, סיפורים והמון מוסיקה טובה של אחד היוצרים המוכשרים ביותר שחיו בקירבנו.

 

איזיטאג לחווית טבע מושלמת

איזיריידר הינו למעשה קורקינט בעל ארבעה גלגלים המסוגל לנסוע בקלות גם בתנאי שטח כגון שבילי עפר. חברת איזיטאג מאפשרת רכיבה מלווה בהדרכה במספר אתרים בארץ וגם במרכז בדרכים יפיפיות בין פרדסים וכרמים לחיזוק אהבת הארץ ונופיה.

 

חוות הסוסים משמר איילון

החווה הממוקמת במושב משמר איילון אשר בעמק איילון, לא רחוק ממודיעין, ומציע חוויה מרגשת של רכיבה על סוסים בנוף עוצר הנשימה של שדות מוריקים וגבעות יפיפיות בלב המדינה שלנו.

 

אגם הפארק בפארק הירקון

פארק הירקון חוצה את העיר תל אביב ממזרח ועד למערב ומכיל בתוכו פינות חמד רבות לפיקניקים, ספורט, טבע עירוני וגם למופעי ענק היכולים להכיל עד 100,000 איש. בלב הפארק הוקם אגם מלאכותי המשרת את עופות המים הרבים העוצרים למנוחה או חיים בו לאורך כל השנה. באגם ניתן לשכור סירות פדלים להנאה מושלמת בשמש הקיצית.

 

הספארי

הספארי ממוקם בפארק הלאומי שברמת גן ובנוי משני חלקים. בחלק הראשון תסיירו ברכב שלכם בשטח הפתוח בו אתם כלואים במכונית והחיות משוטטות להן חופשי מסביבכם ממש כמו באפריקה, ובחלק השני תוכלו להביט מקרוב בחיות הבר. בספארי שוכן גם בית החולים לחיות הבר, בתיאום מראש ניתן לבקר גם בו.

 

לסיכום

באמצעות אתר קרמל תוכלו להתחיל לתכנן את יום הכיף שלכם בלי שום בעיות. באתר שפע של אטרקציות, טיפים והמלצות לאתרים בכל חלקי הארץ למשפחות, חברים, זוגות רומנטיים או ימי גיבוש במשרד. תוכלו לבחור בין סיורי טבע לבין חוויות אקסטרים ועוד ועוד.

בעלי חיים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים