נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אוהבים לארח בגינה? הנה 3 דברים שלא ידעתם שאתם צריכים

בית פרטי

אם אתם אוהבים להזמין אורחים אל הגינה שלכם ולהציג בפניהם את המקום המטופח ביותר שיש לכם בבית, כדאי שתדעו שאתם צריכים לעצור לרגע ולקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב. שכן, בשורות הבאות אנו צפויים להציג בפניכם את כל הפריטים החשובים שלא ידעתם שאתם צריכים לגינה שלכם במהלך האירוח.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע למסקנות בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הדברים שלא ידעתם שאתם צריכים בזמן האירוח בגינה שלכם, אנו מוכרחים לציין כי המדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך. לפני כמה ימים הוזמנו להתארח אצל שכנים שלנו בגינה. מדובר בשכנים שהם כמו משפחה, אנחנו בכל פעם מתארחים אצלם והם אצלנו. הפעם, התארחנו לראשונה בגינה שלהם אחרי שהיא עברה מהפך. לצערנו, השכנים לא ידעו שיש דברים מסוימים שהם חייבים שיהיו להם בגינה במהלך האירוח. כשגילינו על חוסר הידיעה, הבנו שאנו נכתוב מדריך מקיף בנושא שיאפשר להם (וגם לכם) להכיר מקרוב את כל הדברים הללו. הישארו אתנו ותגלו את הפריטים שיהפכו את האירוח בגינה שלכם למושלם.

 

הדבר ה – 1 שלא ידעתם שאתם צריכים לאירוח בגינה: פתרון הצללה

השכנים שלנו חשבו שאם הם מארחים חברים בשעות הערב והלילה, הם לא צריכים שיהיה להם הצללה. אתם וודאי מבינים שהם טעו בגדול. שכן, ישבנו בחצר שלהם בזמן שנפלו עלינו אגוזים מהעץ הגדול שלהם. כמובן שאמרנו להם שהם צריכים גזיבו לגינה בדחיפות. שכן, הוא יאפשר להם לשבת בנוחות מבלי לחשוש שאגוז יפתח להם על הראש. כמובן שברגע שיהיה לכם פתרון הצללה שכזה, הם יוכלו גם לארח בשעות היום, אבל זה כבר עניין מובן מאליו.

 

הדבר ה – 2 שלא ידעתם שאתם צריכים לאירוח בגינה: קוטל יתושים

אם אתם גרים בישראל, סביר להניח שיש לכם בגינה יתושים ומזיקים אחרים. זה האסון שפוקד את כל הגינות ברחבי הארץ. מדובר בפריט חובה שיאפשר לכם לארח בכיף בגינה מבלי להציע לכולם למרוח קרם נגד יתושים – זה פאסה. תתחדשו בקוטל יתושים חשמלי או בפתרונות אחרים טבעיים שיאפשרו לכם לשבת בנוחות וללא גירודים בחצר שלכם.

 

הדבר ה – 3 שלא ידעתם שאתם צריכים לאירוח בגינה: כיסאות מגוונים

מישהו צריך להוציא את האמת לאור ולהגיד אחת ולתמיד את העובדה הבאה: לא כולם אוהבים לשבת על כיסאות בתנוחה של – 90 מעלות. אנחנו למשל, אוהבים לגוון את תנוחות הישיבה שלנו. אם אתם רוצים לאפשר לעצמכם ולאורחים שלכם מקסימום נוחות, אתם צריכים להוסיף לגינה שלכם סוגי כיסאות שונים, למשל:

  • כיסאות נוח
  • כיסאות נדנדה
  • כיסאות מתקפלים

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הפריטים החשובים שהייתם צריכים להכיר מקרוב כדי שתוכלו לארח בגינה שלכם על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בהצלחה ותיהנו!

ספה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים