נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 כלי מטבח שאתם פשוט חייבים

ציוד לבישול

בתור אנשים שחיים את המטבח, אנו נשאלים לא פעם כל מיני שאלות בנוגע לאביזרים שונים. במרבית המקרים מדובר בסירים ובמקרים אחרים אלו סוגי סכינים או סט צלחות מעוצב. הפעם בחרנו לקחת את כל השאלות שאנו מקבלים ולהפוך אותן לסדרת מדריכים מרתקת. מדריך זה הוא הראשון בסדרה והפעם נציג בפניכם 3 כלי מטבח שצריכים להיות בכל מטבח. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 כלי המטבח שאתם פשוט חייבים שיהיו לכם בהישג יד, עליכם לדעת איך הגענו דווקא אל הנושא הזה. אתם יודעים כבר שאנו מקבלים מספר רב של שאלות, אבל אינכם יודעים ממי בדיוק. אז נציין בפניכם כי השאלות האלה מגיעות בעיקר מצד גולשים שקוראים את המדריכים שלנו. בשבועות האחרונים, תיבת הדואר שלנו התמלאה בשאלות שנוגעות לכלי מטבח שכל אחד צריך. עובדה זו גרמה לנו להחליט כי נושא זה יהיה ה – 1 בסדרה. אם מדובר בנושאים שנוגעים לכם, כדאי שתעקבו אחר המדריכים הבאים. שכן, הם צפויים להציג בפניכם את כל המידע שרציתם לדעת בנושא ולא ידעתם את מי לשאול.

 

כלי המטבח ה – 1 שאתם פשוט חייבים – סכין

אי אפשר לכתוב מדריך על כלי מטבח ולא לציין את הסכין. מדובר בפריט שעשוי להיראות לכם כשולי, אבל אם תנסו להתמודד יום אחד בלי סכין במטבח, אתם תגלו שאי אפשר בלעדיו. ראוי לציין כי כשאנחנו מציגים את הסכין ככלי מטבח, אנחנו מתכוונים לכל האפשרויות הקיימות. כלומר, סכין לחיתוך של מאפים, סכין לחיתוך לכם וכמובן שגם סכין שף שמאפשרת לחתוך עוגות באופן מקצועי.

 

כלי המטבח ה – 2 שאתם פשוט חייבים – חותכן עגול

אתם חייבים שיהיה לכם בבית חותכן עגול. כזה שיאפשר לכם לחתוך את הפיצה הביתית מבלי לפצוע אותה. אנו סבורים שאתם קוראים את השורות הללו ומבינים שאכן מדובר בפריט שפשוט אי אפשר להתקיים בלעדיו. שכן, שמענו לא פעם על אנשים שאמרו לנו ששינינו להם את החיים עם הטיפ הזה.

 

כלי המטבח ה – 3 שאתם פשוט חייבים – תבנית אפייה פיירקס

כל מטבח צריך שיהיו בו תבניות אפייה מפיירקס בגדלים שונים מ – 2 סיבות:

  1. בגלל שזה אקולוגי (מפחית את הצריכה של תבניות אלומיניום)
  2. בגלל שזה נוח

אם אין לכם עדיין תבנית שכזו, כדאי שתדעו שמדובר בפתרון נוח. שכן, תמיד יהיה לכם איך להכין את העוף או הירקות בבית. אתם לא תצטרכו להסתמך יותר על התבניות החד פעמיות ולהתבאס כשתגלו שנגמר המלאי שלהן בבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם, קוראים יקרים, להכיר את 3 כלי המטבח שאתם פשוט חייבים שיהיו לכם. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק לבחור את הכלים שחסרים לכם. שיהיה בהצלחה!

סט סכינים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים