נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ישמח חתני: המדריך המלא לבחירת קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לאירועים קטנים

עולם האירועים ובפרט חתונה, מביא עמו עוד אירועים קטנים ומשפחתיים שהכי כיף לחגוג, דווקא בגלל שהם קטנים, משפחתיים וחמימים כמו חינה, אירוסים או למשל שבת חתן שבדרך כלל שבת חתן נחגג שבוע לפני החתונה או שבוע אחרי החתונה, תלוי במוצאם של בני הזוג. המוזמנים יהיו בעיקר בני משפחה וכמה חברים טובים וקרובים מאוד, בשל סיבה זאת, נרצה לפנק את האוהבים שלנו שבאו לכבד, גם בשבת, באוכל טוב.

 

לכל אירוע יש את אופי המאכלים שמתאימים לו

כמו שבחיים לא נגיש קפה ועוגה בשעת הצהריים לאורחים שלנו, אלא נוציא עבורם ארוחת צהריים טעימה ממיטב התבשילים שלנו, כך גם לגבי כל אירוע אחר שנערוך עבור המוזמנים שלנו. כשמדובר על שבת חתן צריך לזכור שמדובר על אירוע שחל בשבת ויום שבת הוא מיוחד.

אין מה לעשות, התבשילים של שבת לא זהים לתבשילים של יום חול ולכן מאוד חשוב לתת לאורחים שלנו הרגשה שהם באווירה חמימה של בבית ונזמין קייטרינג לשבת חתן עם אוכל של שבת כמו למשל דגים ברוטב, חמין או צ'ולנט, חזה עוף ממלוא ועוד כל מיני תוספות כמו אורז שמגיעות במגוון רחב של תוספות.

קייטרינג לשבת חתן

האם קייטרינג מתאים לעוד אירועים שאינם גדולים?

כן בהחלט! אירועים כמו ימי הולדת מיוחדים של גיל 70 או 80 שנחגגים במספר גדול של אנשים, או כמו אירועים של חינה שעורכים בבית, בריתות, בר מצווה או בת מצווה קטנה יחסית שחוגגים עם מספר מצומצם של אנשים, חגים ושבתות שבהם מתאספים כל המשפחה המורחבת ועוד.

נגדיל ונאמר שבחירת קייטרינג לאירועים קטנים היא הבחירה הטובה ביותר, משום שאם תחליטו לערוך ולהכין אוכל לכמות של מעל 20 אנשים, תגיעו לאירוע "עם הלשון בחוץ" ובמקום ליהנות ולכייף עם האורחים, תתעסקו רק בגב התפוס וברגליים הכואבות, ושלא נדבר על ההוצאות הגדולות… אם כך העדיפות היא להגיע רעננים לאירוע שלנו ולחגוג יחד עם המוזמנים שלנו.

 

לסיכום – פחות עבודה פחות כאב ראש ופחות הוצאות

מי שרגיל לארח בביתו באופן קבוע, יעיד שמדובר במשימה מאוד מתישה שלוקחת הרבה מאוד זמן ועצבים ובעיקר מדובר במשימה יקרה שבסופה מגיעים ממש מותשים לאורחים. לכן אם אתם לפני אירוע קטן יחסית כמו ברית או בר / בת מצווה קטנים וחשבתם להתחיל בהכנות כבר חודש לפני, כי בכל זאת צריך לערוך קניות מראש ולהתחיל בהכנות בישול ואפייה של כל דבר שאפשר להקפיא כדי לחסוך בזמן הבישול.

אם תחליטו לעשות כך, יש סיכוי גדול מאוד שתגיעו לאירוע שלכם מותשים, עייפים וללא אנרגיות לקבל בסבר פנים נעים את האורחים שלכם שהגיעו לחגוג אתכם. אם כן יש לכם אפשרות טובה ומומלצת אחרת של הזמנת קייטרינג לכל אירוע ולכל מסיבה.

קייטרינג לאירועים קטנים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי