נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך השלם להכנת קוקטיילים בבית

ערכת קוקטיילים

רוצים להפתיע את המשפחה והחברים שלכם בקוקטיילים מיוחדים בבית? מצאנו בשבילכם ערכת קוקטיילים מקצועית שתהפוך כל מסיבה לחגיגה אמיתית. בגימיק תוכלו למצוא ערכות קוקטיילים מדהימות במחירים משתלמים ועוד הרבה הפתעות כדי להפוך כל ערב עם חברים או עם המשפחה למהנה במיוחד. 

 

מהו קוקטייל?

קוקטייל הינו משקה המורכב ממספר משקאות אלכוהולים או שילוב של משקה אלכוהולי ומשקה נוסף על בסיס פירות או משקאות קלים. משקאות הקוקטייל מתעדכנים באופן תדיר, מחדשים משקאות ותיקים בטעמים נועזים ומפתיעים ומשלבים משקאות מפתיעים כמו למשל קוקה קולה או רד בול, לכן כדאי להשאר מעודכנים כל הזמן.

סט קוקטיילים

המדריך השלם להכנת קוקטיילים בבית

כדי לערבב קוקטיילים כמו מקצוענים אתם זקוקים קודם כל למארז של ערכת קוקטיילים מקצועית. באתר גימיק ניתן להשיג מספר דגמים של ערכת ברמן להכנת קוקטיילים ואביזרים נילווים נוספים כדי להפוך את הבר הביתי שלכם לחוויתי לא פחות מבר שכונתי רגיל. ניתן גם לרכוש ערכת קוקטיילים כמתנה למי שאוהב מאוד לערבב משקאות בבית ולהקדיש לו כמה מילים חמות על גבי לוח מוטבע.

 

מה ערכת ברמן להכנת קוקטיילים צריכה להכיל?

ערכות קוקטייל מקצועיות מכילות מספר אביזרים בסיסיים אשר בלעדיהן לא ניתן להכין קוקטיילים איכותיים. להלן רשימת האביזרים שכדאי שיהיו בכל ערכת ברמן מקצועית:

  • שייקר – השייקר משמש לערבוב המשקאות בניעור נמרץ כדי ליצור תערובת טעמים. רצוי שהשייקר יהיה עשוי מחומר עמיד וקל לניקוי כגון זכוכית או נירוסטה. רצוי לוודא שהסוגר שלו הרמטי למניעת נזילות.
  • מסננת – רצוי שהמרכיבים הטבעיים במשקה האלכוהולי, דוגמת מיץ תפוזים או עגבניות יהיו מסוננים היטב מגרעינים ומוצקים שונים, לכן בערכות מקצועיות משתמשים במסננת על מנת ליצור משקה שמחליק בקלות בגרון.
  • מדיד כמויות – תפקידו לעזור לכם למדוד בדייקנות כמויות של משקה על מנת ליצור את ההרכב הנכון שיקלע לטעם המדויק של הקוקטייל הרצוי
  • מלקחיים לקרח – מיועדים לשמירה על היגיינה בזמן שאתם מכינים את המשקה וגם נראים אלגנטיים במיוחד כשאתם עובדים.
  • מאדלר – תפקידו לכתוש חומרי גלם מסויימים כדוגמת לימון, נענע ובזיליקום להכנת משקאות עשירים בטעם.
  • פותחן – ייתכן שיש לכם פותחנים בבית, וייתכן שלא…חבל להתקע בלי.
  • פיות נירוסטה – משמשות למזיגה מקצועית של שמן, חליטות, יין ואלכוהול וגם משמשות כפקק לבקבוקים.

ערכת קוקטיילים

מה כדאי להוסיף?

לאחר שהכנתם קוקטיילים משגעים וכולם משבחים אתכם, כדאי לעבור לשלב הבא של המסיבה. בגימיק תוכלו למצוא מבחר מגוון של משחקי שתיה משעשעים ומבדרים שיהפכו כל מסיבה לחגיגה אמיתית. משחקי ג'נגה, גאדג'טים ועוד מוצרים מפתיעים לערב בלתי נשכח של צחוק והנאה. רק זכרו לשתות באחריות.

 

לסיכום

בגימיק תוכלו למצוא ערכות ברמן מקצועיות לערבוב משקאות כדי להפתיע את המשפחה והחברים ולהפוך כל מסיבה לחגיגה אמיתית. באתר תוכלו למצוא שפע של גימיקים למסיבות ואירועים.

ערכת קוקטיילים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי