נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכנת פיצה בבית – כמו באיטליה

הכנת פיצה בבית

אם אתם חובבי פיצות ומאפים, המאמר הבא הוא עבורכם. החלטנו לגלות לכם את הסוד לפיצה איטלקית מושלמת, שכל אחד יכול להכין בבית בכמה דקות בלבד ובאפס מאמץ. 

 

פיצה כמו באיטליה

אם אתם מעוניינים בפיצה ממש כמו באיטליה, אתם ממש לא צריכים לצאת מהבית לפיצרייה. אפיית פיצה ביתית בטאבון יכולה להיות טעימה הרבה יותר מהפיצרייה כאשר אתם בוחרים את המתכון המושלם ולומדים איך להשתמש בטאבון הביתי. מעבר למחיר הזול בהרבה, לאפיית פיצה בטאבון ביתי יש יתרונות נוספים.

 

תהליך הכנת הפיצה

פיצה ביתית היא אינה מסובכת כמו שהיא נשמעת. למעשה, היא פשוטה ומהירה הרבה יותר מלהזמין את הפיצה הביתה. ניתן להכין בצק פשוט אשר מתאים לאפיית פיצות, למרוח רסק עגבניות או רוטב מורכב ומעניין יותר שבחרתם להכין, למרוח שלל תוספות של ירקות וסוגי גבינות שונים ולהכניס את הפיצה לטאבון. טאבון צריך להיות מחומם מראש לטמפרטורות גבוהות ויש להוציא את הפיצה כעבור דקה או שתיים.

 

מתכון לבצק פיצה

מתכון מעולה לבצק ממש כמו באיטליה- 3-4 כפות שמן זית, כפית מלח, כפית סוכר, 2 כפיות שמרים יבשים, 500 גרם קמח, 1+1/3 כוסות מים פושרים. השלב הראשון הוא ערבוב בקערה של הקמח, הסוכר והשמרים.

בשלב השני יוצרים גומה במרכז הקערה ואליה שופכים כוס מים, שמן ומלח ומתחילים ללוש. בשלב השלישי מוסיפים שליש כוס מים עד שהבצק רך וגמיש למגע. יוצרים כדור עגלגל, מקמחים אותו ומחזירים לקערה. את הקערה מכסים בניילון ונותנים לבצק לתפוח כחצי שעה.

 

מתכון לרוטב פיצה

המרכיבים לרוטב פיצה איטלקי הם: 5 עגבניות רכות חתוכות לקוביות, בצל קצוץ, 5 כפות רסק, מלח ופלפל, כוס מים, 5 עלי בזיליקום שנקצצו מראש, אורגנו, 2 כפות של אבקת מרק ושתי כפיות שום כתוש. בשלב הראשון מטגנים את הבצל והעגבניות (מומלץ בשמן זית) ומוסיפים מלח, לאחר מכן מוסיפים את השום.

בשלב השני מוסיפים את הפלפל, אורגנו, אבקת המרק והמים. בשלב השלישי מביאים לרתיחה ומבשלים עד לריכוך העגבניות. בשלב הרביעי מוסיפים את הבזיליקום ומורידים מאש.

 

מה ניתן לאפות חוץ מפיצה?

ישנם אינסוף מאפים שניתן לאפות בטאבון ביתי. בחיפוש מהיר באינטרנט תוכלו להגיע לרובם אבל אם בכל זאת אתם סקרנים ומתלבטים, דעו שניתן לאפות פוקאצ׳ות, קלצונה, מאפים, סוגי פיצות מתוקות ומלוחות ועוד. כאשר הטאבון הביתי זמין לכם כל הזמן, כל שניתן לעשות הוא לשמור על החום ולהכין כל קומבינציית בצק שעולה לכם לראש, לשלב ירקות, גבינות, רטבים, תבלינים וממרחים ולגלות עולם של טעמים אפויים.

בשביל הכנת פיצה איטלקית כבר לא צריך לטוס לאיטליה, אלא פשוט לקנות טאבון אפייה ביתי.  אם אתם חובבי מאפים, אתם הולכים להתמכר אליו ואל המאפים הנהדרים שניתן לאפות בו.

הכנת פיצה בבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי