נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את באטיקו – החברה שתדאג לכם לאמבטיה מהסרטים

אַמבַּטִיָה

בשיפוץ או בנייה של בית, העיצוב של האמבטיה הוא אחד החלקים החשובים ביותר. חדר הרחצה בבית משלב הרבה מאוד פרטים, וכמות הציוד שיש בו גדולה ביחס לגודל של המרחב. הדברים הללו יוצרים יחד אתגר לא קטן, ובדיוק בשביל זה באטיקו קיימים. אנחנו כאן כדי לספר לכם איך באטיקו יכולים לעזור לכם להגיע לאמבטיה מהסרטים בלי הרבה מאמץ.

 

עיצוב אמבטיה

עיצוב אמבטיה היא אתגר לא קטן. האמבטיה היא אזור רגיש בכל בית, והעיצוב שלה דורש מאיתנו רהבה מאוד מחשבה. הדבר שהכי חשוב להבין הוא שהאיכות של האמבטיה נקבעת קודם כל לפי הציוד שנמצא בה, כאשר רמה גבוהה של ציוד תאפשר לכם להנות מאמבטיה איכותית. באטיקו ארונות אמבטיה מומלצים כאן כדי לספר לכם על הדברים שחשוב לעשות בעיצוב אמבטיה.

 

חללי אחסון מתאימים

הסדר של האמבטיה תלוי במידה רבה בשאלה  האם יהיו מספיק חללי אחסון לשים את כל הציוד בתוכם. החשיבות של חללי אחסון היא קודם בהקשר הזה אולם לא פחות חשוב מכך כדאי גם לדאוג שהארונות עצמם יראו טוב, כיון שהם תופסים נפח משמעותי מחדר האמבטיה. ארונות אמבטיה מעוצבים של באטיקו מאפשרים לכם להנות משתי ציפורים במכה אחת.

 

מתלים וידיות

מלבד הציוד שנמצא בתוך הארונות, יש לא מעט דברים כמו מגבות או חלוקי רחצה שאותם אנחנו שמים על גבי מתלים באמבטיה. לצורך זה חשוב לקנות מתלים מתאימים, כאשר גם בבחירה של מתלים כדאי לבחור מתלים שגם נראים טוב, ולא רק כאלו שממלאים את התפקיד שלהם מבחינה פונקציונלית. בבאטיקו תוכלו להנות מהיצע נרחב של מתלים בשלל עיצובים.

 

ברזים ומוצרי סניטריה

המוצרים היקרים ביותר בכל אמבטיה הם כמובן מוצרי הסניטריה, המקלחונים והברזים. בבחירה שלהם השיקול שצריך להנחות אתכם הוא מה התקציב שעומד לרשותכם, ולפיו לבצע את הבחירה של אותם מוצרים. כמובן, עליכם לזכור שהתקציב נמוך לא יאפשר לכם להגיע למוצרים ברמה גבוהה, ולכן כדאי לבצע סקר קצר לפני שמתאימים את התקציב לרכישה.

 

מראות

הדבר האחרון שאותו כדאי לבחור הוא מראות לאמבטיה. את המראות תוכלו לקבע על גבי קיר או ארון, וגם בהקשר הזה יש לכם אפשרויות מגוונות ביותר. הקפידו לקנות מראה עם מסגרת איכותית, לאור העובדה שבחדר הרחצה יש לחות גבוהה שיכולה לפגוע במראה. הגודל של המראה צריך להיות כזה שלא יצור תחושה מעיקה במרחב האמבטיה.

 

לסיכום

עיצוב אמבטיה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם לא יודעים מי הם אנשי המקצוע הנכונים שאליהם כדאי לפנות. באטיקו היא חברה שמתעסקת בתחום עיצוב הפנים, והיא מאפשרת לכם להנות ממגוון רחב של ציוד במחירים נוחים, כדי שגם בבית שלכם תוכלו להנות מאמבטיה מהסרטים. כל מה שאתם צריכים להחליט זה מה הפריטים שאותם אתם רוצים, ואנחנו בבאטיקו נוכל לספק לכם אותם.

אַמבַּטִיָה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי