נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גריל ארגנטינאי – קייטרינג שכולם אוהבים

גריל ארגנטינאי

בשעה טובה – בכוונתכם לרכוש גריל, ואתם מחפשים אחר מתקן גריל איכותי שילווה אתכם לשנים רבות. מנגל טוב נמדד על פי מגוון משתנים, אשר חלקם מקושרים לץחום המנגל וחלקם בבחינת הצרכים האישיים שלכם. אם גם אתם מתלבטים איזה מתקן לרכוש, הגעתם למקום הנכון – לפניכם נתונים שיש לקחת בחשבון טרם הקנייה.

 

גריל מקצועי

ההבדל בין מנגל חובבני לבין גריל מקצועי הוא די מהותי – קרניבורים אמיתיים אשר מבחינים בבשר איכותי ומסכימים להשקיע בכך, אף פעם לא יתפשרו על גריל שאינו למעשה גריל פחמים אמיתי, ואף גריל ארגנטינאי אשר מספק מנות שלא מביישות צסעדת בשרים.

מדובר בגריל אשר פועל על גז שמחמם את הגחלים באופן מיטבי. הגריל המקצועי מספק רשתות צלייה גדולות עשויות ברזל כבד, שמשאיר מאחור מעמדים אחרים לצליית בשר. הגריל המדובר מיועד לצלייה איטית ואיכותית של בשר משובח, דרום אמריקאי למשל, ומשרת נהדר את טעמם של הנתחים. לפרטים נוספים והתייעצויות, ניתן לפנות לחברת קייטרינג הלל.

 

ממה עשוי גריל מקצועי?

היום המעשנות מיוצרות מחומרים מגוונים ושונים כמו קרמיקה (חרס), נירוסטה, ברזל, אלומיניום ועוד. המכנה המשותף לכל הסוגים הוא תהליך שריפת העצים שמתבצע באופן איטי, שמשפיע על הבשר גם כן להתבשל באיטיות תוך הקפדה על קביעות הטמפרטורה. כמו כן, לצד המעשנה עצמה עולה צורך במספר אביזרים משלימים, כמוסכיני חיתוך, כפפות עמידות לחום, מלקחיים, מדמחום קיצוני ושבבי עץ בטעמים שונים.

 

מרכיבי הגריל

לסוג המבער כמו גם למספר המבערים והרשתות יש השפעה מכרעת על איכות הצלייה ואורך חיי הגריל. מהסיבה הזו, בחיפוש אחר גריל שמתאים לכם כדאי לשים לב לא רק לתצורתו החיצונית אלא גם לבדוק את העובי שלו, מכיוון שמבער דק נוטה להתכלות מאד מהר. יש לשאול על חלקי החילוף והמחיר שלהם מכיוון שלא פעם אפשר להתקל במבער שעולה כמו חצי גריל.

כמו כן, מומלץ ביותר לבדוק מי היצרן וגם באיזו מדינה יוצר הגריל, שכן רובם המוחץ אשר מיובאים לארץ הם תוצרת סין על אף שהם תחת השם גריל אמריקאי, קנדי ועוד. אין פירוש הדבר שהגריל יוצר במדינות הללו.

 

בטיחות

בנושא של בטיחות וגז חשוב להדגיש שאין מקום לסיכונים. בשוק ישנם מגוון מתקני גריל מבוססי גז שלא כוללים שום אמצעי בטיחות או הגנה מילדים. מהסיבה הזו מומלץ לבחור מתקן שיהיה בטיחותי ממדרגה ראשונה, שיש בו חיישן בטיחות שמותקן בתוך הגריל וביכולתו לנתק את אספקת הגז במקרה בו האש כבתה מכל סיבה, ומעבר לכך – לא ניתן להדלקה על ידי ילדים קטנים.

 

לסיכום

מה כדאי לבחון כאשר באים לרכוש גריל איכותי? ראשית, לא להתפשר על איכות חומרי הגלם שיחזיקו לאורך זמן, אחרת כספכם יתבזבז לשווא. כמו כן, אל תבחרו בגריל קטן מידי בשביל שיספיק לכם להכנת די כמות בשר בבת אחת. בנוסף, מומלץ לבחור מנגל שיש לו גלגלים לצורך ניוד ומדפים לצורך שטח אכסון. אתם תזדקקו לפיצ'רים הללו.

גריל ארגנטינאי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי