נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך הם עושים את זה? הסוד של אמני החושים

סודם של אמני החושים

אם גם אתם תמיד רציתם לדעת מה הסוד של אמני החושים ואיך הם מצליחים לקרוא לנו את המחשבות, ליצור לנו אשליות ולשלוט במוחנו ללא עוררין ועם חיוך גדול על פניהם – הגעתם למאמר הנכון. מהו הסוד שאמני החושים פשוט לא רוצים שנדע ואיך כל הקסם עובד?

 

מהי טלפתיה?

האם קרא לכם שהגיע אמן חושים ליום הולדת וקרא את המחשבות שלכם או של אחרים בקהל? זוהי הטלפתיה- התרגיל הנפוץ ביותר של אמני החושים. טלפתיה היא תקשורת דרך המחשבה ומעל החושים שלנו. בטלפתיה אמן החושים מצליח לראות את הרגשות, המחשבות והתחושות של הצד השני ויכול להשפיע עליהן ולנווט אותן לצרכיו. הטלפתיה נעשית ע״י קריאת שפת גוף המשדרת את כל מה שאנו חושבים באופן מדויק.

 

האם מדובר בקסם או יכולות על טבעיות?

אם חשבתם שאמנות החושים מתבססת על יכולות מיסטיות צר לי לאכזב אתכם. דבר נוסף שהיא איננה- טריקים ואחיזת עיינים. אומנות חושים כשמה כן היא- אומנות. אומנות שהיא בעיקרה טכניקות פסיכולוגיות ומנטליות מבוססות מחקרים של הבנת המחשבות והצורה בה אנשים נוהגים לחשוב.

 

הטכניקות בהן משתמש אמן החושים

אמן החושים משתמש בטכניקות שונות ומגוונות שעוזרות לו להבין את הסיטואציה והאדם שמולו באופן מדויק, כמו- קריאת שפת גוף, סוגסטיה, מסרים מילוליים ולא מילוליים, מדעי המוח ודמיון. בעזרת כל אלו הוא יוצר קטעים שסוחפים ומבלבלים אותנו עד כדי כך שהמוח שלנו איננו מסוגל להאמין למה שהעיניים שלנו רואות.

 

מה מיוחד באומנות החושים?

אומנות החושים עלתה על הגל בשנים האחרונות והפכה לטרנד בקרב מפורסמים אך היא התחילה משחר ההיסטוריה כאשר אנשים רוחניים הצהירו שהם יכולים לנבות את העתיד, אך הם כלל אינם דומים לאמני החושים שאנו מכירים היום. אומני החושים של ימינו מציעים שואו גדול של אומנות משולבת בבידור אשר מסוגלת להפוך את הדמיון שלנו למציאות לא הגיונית.

 

האם כל אחד יכול להיות אומן חושים?

על השאלה הזו אין תשובה מדויקת מאחר וכדי להיות אמן חושים אינכם נזקקים לתכונות אל-טבעיות. מה שכן תצטרכו כדי להיות אמן חושים, הוא ידע רב מקצועי ולא מקצועי בתחום הפסיכולוגיה וקריאת שפת גוף. אמני חושים מנוסים מאוד בקריאת שפת גוף ופנים, כל תנועה של הידיים ומבט מתפרש במוחו של אמן החושים בדיוק כמו שפה עם מילים.

 

זה כל הקסם

הסוד הגדול של אמני החושים הוא פשוט מאוד אינטואיציה טובה מאוד שנרכשה או הועברה בגנים לקריאת אנשים. תגידו שזו אחיזת עיינים, זריזות ידיים או שקר מוחלט, אבל לאמני החושים יש יכולות לדעת אילו מחשבות עוברות לכם בראש מקריאת המבט שלכם בלבד, ללא קסם או יכולת אל טבעית אלא פשוט מאוד- הם טובים בלדעת מה אתם חושבים.

סודם של אמני החושים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי