נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה שאוכלים באילת: אלה המסעדות שאסור לפספס!

לאכול במסעדות אילת

אילת, עיר נופש ציורית השוכנת לאורך הים האדום בישראל, ידועה לא רק בזכות החופים המדהימים וחיי הלילה התוססים שלה אלא גם בסצנה הקולינרית המגוונת. מפירות ים טריים ועד למטבח בינלאומי ומעדנים מסורתיים מהמזרח התיכון, אילת מציעה שפע של אפשרויות לסעודה כדי לספק כל חיך. בכתבה זו נסקור כמה ממסעדות החובה באילת, ביניהן מסעדת שף כשרה, בה תוכלו להתפנק בטעמים מענגים ולחוות את התרבות הקולינרית התוססת של העיר.

 

מוד מסעדת שף כשרה

למחפשים חווית אוכל כשרה באילת, מסעדת שף כשרה מוד היא ביקור חובה. מסעדה זו משלבת מסורות קולינריות כשרות עם טכניקות מודרניות ליצירת תפריט ייחודי וטעים. מבשרים על האש ועד סלטים טריים וקינוחים מעוררי תיאבון, כל מנה מוכנה בצורה מומחית ומוגשת יפה. מסעדת מוד מציעה אווירה מסבירת פנים ושירות קשוב, המבטיחים חווית אוכל בלתי נשכחת לכולם. בין אם אתם שומרים על אורח חיים כשר או פשוט מעריכים אוכל טעים, המסעדה הזו היא בחירה פנטסטית מבין מבחר מסעדות באילת.

מסעדת שף כשרה מוד

מול הים

מול הים ממוקמת ממש על חוף הים היא מסעדת פירות ים פופולרית באילת המציעה חווית אוכל בלתי נשכחת. עם נוף מהפנט של הים האדום, מסעדה זו מספקת סביבה שלווה וציורית להנאה ממנות פירות ים טעימות. ממגשי דגים טריים ועד שרימפס וקלמרי עסיסיים, מול הים מציגה את הטעמים המשובחים של הים. התפריט כולל גם מגוון אפשרויות צמחוניות. אל תפספסו את ההזדמנות להתענג על דגי הים האדום המיוחדים שלהם, שבושלו לשלמות על ידי השפים המיומנים שלהם.

 

ספינות ים סוף

לחוויית אוכל ייחודית ובלתי נשכחת, פנו אל ספינות הים האדום. מסעדה זו שוכנת בתוך העתק של ספינה ומציעה נוף עוצר נשימה של המרינה. התפריט כולל מגוון מנות בינלאומיות, לרבות מטבחים ים תיכוניים, איטלקיים ומזרח תיכוניים. מסטייקים עסיסיים ועד מנות פסטה מעוררות תיאבון, יש משהו לכולם. הקפד לנסות את מאכלי הים הטריים שלהם, הכוללים מבחר מרשים של דגים, שרימפס ולובסטר. השילוב של אוכל מענג, אווירה מענגת ושירות ידידותי הופך את ספינות הים האדום למסעדת חובה באילת.

 

אדי'ס Hideaway

אדי'ס Hideaway היא פנינה נסתרת השוכנת בלב אילת. המסעדה הנעימה והאינטימית הזו ידועה באירוח החם שלה וביצירות קולינריות יוצאות דופן. התפריט כולל שילוב של טעמים ים תיכוניים ובינלאומיים, המוכנים עם חומרי הגלם המקומיים המשובחים ביותר. מבשרים על האש ועד למנות צמחוניות בעלות טעם, כל צלחת ב-Eddi's Hideaway היא יצירת אמנות.

המסעדה מציעה גם רשימת יינות נרחבת, המאפשרת לכם לשלב את הארוחה שלכם עם כוס היין המושלמת. אל תחמיצו את הקינוחים המיוחדים שלהם, המספקים סיום מתוק לחוויית אוכל בלתי נשכחת.

המחבוא של אדי

המפלט האחרון

ממוקם בלב העיר העתיקה של אילת, המפלט האחרון מציע אווירה מקסימה ותפריט המשלב טעמים מזרח תיכוניים מסורתיים עם טוויסט מודרני. מסעדה זו, הידועה בשירות הידידותי והקשוב שלה, מציעה מגוון אפשרויות צמחוניות וטבעוניות לצד מנות בשר ופירות ים. מקבבים מעוררי תיאבון ועד פלאפל ריחני וצלחות מזוזה בטעמים, The Last Refuge מציג את המורשת הקולינרית העשירה של האזור. התפנקו עם החומוס הביתי והלחם הטרי שלהם תוך כדי הנאה מהאווירה הנינוחה.

 

פאגו פאגו

אם אתם מחפשים לטעום מהאקזוטי, פנו אל Pago Pago, מסעדת פיוז'ן אסייתית תוססת באילת. עם העיצוב האקלקטי והאווירה התוססת שלו, Pago Pago מציע חווית אוכל כיפית וטעימה כאחד. התפריט כולל פיוז'ן של טעמים מתאילנד, סין ויפן, עם מנות החל מסושי וסשימי ועד קארי תאילנדי חריף ואטריות מוקפצות.

המסעדה מתהדרת גם בתפריט קוקטיילים מגוון, מה שהופך אותה למקום מושלם לבילוי לילי תוסס. Pago Pago הוא מועדף בקרב מקומיים ותיירים כאחד, הודות למטבח החדשני והאווירה האנרגטית שלו.

 

סיכום

הסצנה הקולינרית של אילת היא אוצר של טעמים וחוויות שמחכים להתגלות. מתענוגות פירות ים ועד מאכלים בינלאומיים ומנות מזרח תיכוניות מסורתיות, המסעדות באילת מציעות מגוון רחב של אפשרויות כדי לספק כל טעם. בין אם תבחרו להתפנק עם פירות ים טריים ב-Mul Hayam, ליהנות מחוויית אוכל אינטימית ב-Eddi's Hideaway, לחקור טעמים אקזוטיים ב-Pago Pago, או דווקא לשמור על הכשרות וליהנות לא פחות במסעדת מוד, כל מסעדה מציגה הזדמנות ייחודית לשקוע בתרבות הקולינרית התוססת של העיר.

אל תפספסו את ההזדמנות לבקר במסעדת השף הכשרה לחוויית אוכל כשרה יוצאת דופן. מסע בין המסעדות באילת בטוח ישאיר אתכם עם זיכרונות נעימים וחך מרוצה.

לאכול במסעדות אילת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מסעדות