נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתכון להכנת רביולי במילוי בטטה וגבינות

רביולי ממולאים

הכנה של רביולי במילוי בטטה וגבינות רק יכול להישמע לכם כעניין מורכב. רגע לפני שתצאו למסעדה ותזמינו מנה קטנה של הרביולי האהוב עליכם, כדאי שתקראו את המתכון הנוכחי ותתנו לעצמכם צ'אנס במטבח. שכן, אתם צפויים לגלות שמדובר במתכון שיאפשר גם למי מכם שלא בקיאים ממש בתחום – להכין רביולי מקצועי וטעים שלא יבייש מסעדה איטלקית.

 

מה אתם צריכים כדי להכין רביולי במילוי בטטה וגבינות?

בשביל הבצק עצמו, אתם צריכים להכין מראש את המצרכים הבאים:

  • 100 גרם של קמח חיטה לבן
  • ביצה בגודל L
  • קורט של מלח

כדי שתוכלו למלא את הרביולי בבטטה וגבינות, אתם צריכים להכין מראש בטטה אחת קלופה בגודל בינוני, גבינת פטה מגורדת, בצל אחד, פלפל שחור ומלח.

 

יש לכם את המצרכים? מצוין, בואו נתחיל בהכנת הבצק

כעת, כשיש לכם את המצרכים הדרושים, אתם יכולים להתחיל בהכנה של הבצק. בשלב זה אתם צריכים להניח בתוך קערת המיקסר את הקמח, הביצה ואת המלח. תערבבו היטב עד שיתגלה מולכם בצק. תרדדו היטב את הבצק של הרביולי על משטח שיהיה מקומח קלות מראש (כן, אתם צריכים להניח מעט קמח כדי שלא תגלו שהבצק שלכם נדבק אל השולחן). אפשר גם למרוח מעט שמן זית אם אתם מעדיפים. בשלב זה אתם יכולים להתחיל לקרוץ עיגולים מהבצק באמצעות קורצן ייחודי.

 

אל תשכחו שיש לכם גם מלית!

אתם זוכרים שעליכם למלא את הרביולי במלית, כן? אם כך, זה הזמן שלכם להרתיח את הבטטה בתוך סיר עם מים שהורתחו מראש. אתם לא צריכים לעקוב אחריה בכל כמה רגעים, אפשר פשוט להניח לה להתבשל לשעה לפחות עד ריכוך. בזמן הזה אתם יכולים לפרוס את הבצל לרצועות ולטגן אותו במעט שמן זית עד שהוא מקבל מראה שקוף. כשהבטטה כבר רכה, אתם יכולים להוציא אותה מהמים ולמעוך אותה עד שתהפוך לפירה. ערבבו אותה היטב עם הבצל המטוגן ותוסיפו מעט פלפל ומלח לפי הטעם כמובן. תוסיפו את הגבינה כשהיא מפוררת ותערבבו בשנית.

 

הגיע הזמן להכין את הרביולי

עכשיו מגיע השלב שחיכיתם לו כל כך הרבה – שלב הכנת הרביולי. כעת, אתם צריכים לגשת שוב אל עיגולי הבצק ולמלא מחצית מהם בכפית מהמילוי של הבטטה. כך שבעצם, אם יש לכם 20 עיגולי בצק, אתם צריכים למלא רק 10 מתוכם. לאחר מכן, תסגרו את עיגולי הבצק המלאים עם אלו הריקים ותהדקו אותם היטב באמצעות מזלג.  תבשלו את הרביולי שהכנתם בתוך סיר עם מים שהורתחו מראש עד שתראו שהם צפים.

 

הרביולי שלכם צפים? הגיע הזמן לאכול

עכשיו, כשהרביולי שלכם צפים על פני המים, אתם יכולים להוציא אותם בעדינות עם מסננת ולהעביר אל צלחת. בשלב הזה אתם יכולים להכין גם רוטב שמנת (רוזה או רגיל) ולצקת מעל. בתיאבון!

רביולי ממולאים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פסטה