נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתכון להכנת בגט קאנצ'י להגשה עם גבינות

להכין אורז

אם אתם מחפשים מתכון קל ומהיר שיאפשר לכם להניח על השולחן פחמימה טעימה, מפנקת וחמה – דעו שבקרוב מאוד אתם תקבלו את כל הפרטים שיאפשרו לכם להגיע לתוצאה המיוחלת בקלות וללא מאמץ. תכינו את תבנית האפייה מראש ובואו להכיר את המתכון שישגע את האורחים שלכם.

 

איזה מצרכים אתם צריכים כדי להכין את הבגט?

כדי שתוכלו להכין בגט קראנצ'י שישתלב טוב עם גבינות, אתם צריכים לארגן מראש את המצרכים הבאים:

  • באגט
  • שמן זית
  • זעתר
  • מלח
  • גבינות אהובות

כמובן שמלבד המצרכים הללו, עליכם להכין מראש גם מברשת סיליקון, תבנית אפייה ונייר אפייה.

 

איך מכינים את הבאגט הקראנצ'י?

כדי להכין את הבאגט הקראנצ'י אתם צריכים ליישם את השלבים הבאים:

  1. חתכו את הבאגט לעיגולים לא רחבים מידי אבל גם לא דקים מידי (כדאי שתדעו שככל שהעיגולים יהיו דקים, כך תצטרכו לאפות אותם פחות זמן, כדי שהם לא יהיו קשים)
  2. תניחו את עיגולי הבאגט על תבנית האפייה כאשר הם מונחים אחד על יד השני. חשוב מאוד שתשימו לב שהעיגולים לא מונחים אחד על השני. שכן, מצב שכזה עלול לפגוע ברמת האפייה שלהם
  3. מרחו מעט שמן זית באמצעות מברשת סיליקון (או כל מברשת אחרת שיש לכם שמשמשת אתכם למטרות אפייה) את העיגולים שלכם. אפשר למרוח את השמן מצד אחד או משני הצדדים, הבחירה שמורה לכם.
  4. פזרו זעתר על העיגולים ותפזרו גם מעט מלח לפי הטעם

 

מה עושים עכשיו?

אחרי שיישמתם את השלבים הקודמים, אתם יכולים להפעיל את התנור על 180 מעלות ולחכות שהוא יתחמם. לאחר מכן, תוכלו להניח את התבנית עם הבאגט בתוך התנור. כעת, עליכם להפעיל טיימר על 10 דקות ולעקוב אחר הבאגט כדי לראות שהוא לא נהיה קשה מידי (שכן, יש תנורים עם עצמת חום גבוהה, אז תהיו עם היד על הדופק).

 

יש לי באגט קראנצ'י! מה לגבי הגבינות?

לא שכחנו את הגבינות, אל תדאגו. עכשיו, כשהבאגט שלכם קראנצ'י, אתם יכולים למרוח את הגבינה הנבחרת מעליו, להניח על תבנית יפה או לסדר על צלחת רחבה ולהגיש לשולחן. יש מי שבוחרים להוסיף קצת בצל ירוק קצוץ או פטרוזיליה קצוצה מעל פרוסות הבאגט, אם אתם מחובבי הז'אנר – אתם לגמרי יכולים להוסיף בצל או פטרוזיליה.

 

איזה גבינות אפשר להוסיף?

לא ציינו בפניכם גבינה מסוימת מכיוון שאתם יכולים לבחור את הגבינות האהובות עליכם ביותר. כל גבינה תתאים למתכון זה (כן, גם גבינות קשות). אז תבחרו את הגבינה שאתם רוצים להגיש. בין אם מדובר בגבינת שמנת, גבינה לבנה או קוטג' ותתחילו לאכול לפני שהבאגט שלכם יתקרר , אל תשכחו לשתף את האורחים שלכם מאיפה לקחתם את המתכון, כי הם בטוח ישאלו אתכם. שיהיה בתיאבון!

גבינת קוטג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מאפים ואפייה
טבח
מה לומדים בלימודי הקונדיטוריה?

קונדיטוריה ואפייה הם ענפים בגסטרונומיה המתמחה בעיבוד קינוחים כגון עוגות, מאפים, פשטידות ושאר יצירות מתוקות. קונדיטורים הם אנשי מקצוע