נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להכין עוגת גבינה טבעונית

קינוח

עוגת גבינה טבעונית היא קינוח קיץ קליל ונפלא, ניתן לשלב אותה עם פירות טריים או רטבים חמצמצים ולהפוך אותה לחגיגה לבנה אמיתית. תחליפי הגבינה המוצעים כיום איכותיים מאד וטעמם נפלא, ממש כמו הדבר האמיתי, אז הזמינו אורחים והכינו את הסרוויס לעוגת גבינה טבעונית מפנקת במיוחד.

 

תחליפי עוגת הגבינה

הקרמיות הנימוחה של הגבינה החלבית יכולה בקלות למצוא תחליף בשפע המוצרים המוצעים כיום בכל מעדניה או סופרמקרט טבעוני. חלב שמנת וגבינה ניתנות היום להחלפה בשפע של בסיסים צמחיים כגון סויה, שקדים, אורז, שיבולת שועל, קשיו וקוקוס, הכל על פי הטעם וההעדפה האישית.

 

עוגת גבינה טבעונית מושלמת לחורף חם או לקיץ קריר

את עוגות הגבינה הטבעונית ניתן לאפות עם צימוקים, שוקולד, חמאת בוטנים או תותים כקינוח חורפי מחמם ומנחם או להגישן קרירות וקיציות בצבעי לבן, ורוד וסגול לאטרקציה המרכזית על שולחן האירוח שלכם.

 

עוגת גבינת אפויה עם שוקולד

רכיבים לתחתית: כוס שיבולת שועל, שני שליש כוס שבבי קוקוס, רבע כוס רסק תפוחים, רבע כוס סילאן.

רכיבים למלית: מאה ועשר גרם אגוזי קשיו מושרים במים, 680 גרם טופו, שליש כוס קרם קוקוס, מאה מ״ל סירופ מייפל, שלוש כפות מיץ לימון, ארבעים גרם קורנפלור, כפית תמצית וניל, שלושים גרם שוקולד מעורב בשתי כפות סירופ מייפל.

אופן ההכנה: מחממים תנור ל- 170 מעלות. את כל מרכיבי התחתית מערבלים ומניחים בתבנית אפיה. את כל מרכיבי המלית פרט לשוקולד מערבבים היטב ומתחילים לשפוך בעדינות על גבי התחתית, פעם מלית ופעם שוקולד עד ליצירת שכבות שיעניקו לעוגה שלנו מראה ייחודי. אופים כ- 50 דקות ובתאבון.

 

עוגת גבינה טבעונית קרה עם פירות יער

רכיבים לתחתית: כוס אגוזי מלך, חצי כוס שיבולת שועל, חצי כוס שבבי קוקוס, שתי כפות קקאו, שתי כפות סילאן, שתי כפות שמן קוקוס.

רכיבים לגבינה: ארבע מאות גרם קשיו מושרה במים, כוס פירות יער, 180 מ״ל חלב קוקוס, רבע כוס מייפל, כפית מיץ לימון, חצי כוס שמן קוקוס.

אופן ההכנה: את כל מצרכי התחתית מעבירים לבלנדר ומערבלים עד לתערובת דביקה ופירורית. מהדקים לתבנית טבעתית ומכניסים למקפיא. בבלנדר מערבלים היטב את כל מצרכי המילוי עד לתערובת סגולה ויפייפיה, יוצקים אותה מעל התערובת שהתקררה בנתיים ומקפיאים למשך ארבע שעות לפחות. כשעה לפני ההגשה מעבירים למקרר, ניתן לקשט בגנאש שוקולד סמיך, בדובדבנים, פטל שחור, או כל פרי אהוב אחר.

 

לסיכום

עוגות גבינה טבעוניות הן קינוח מפנק במיוחד לכל מי שאוהב את הטעם הקרמי המעודן שלהן. תוכלו להכין עוגות אפויות בחורף או קרות בקיץ ולשלב בתוכן מגוון עצום של אפשרויות, מצימוקים דרך שוקולד לבן וכל פרי רענן שאתם אוהבים, התוצאה תהיה מרהיבת עין וערבה לחיך, בתאבון.

עוגה חלבית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טבעוני